3 juni 2025
Per 1 juni introduceert Centercom Buitenreclame haar vernieuwde propositie waarmee het naast traditionele Out-of-Home (OOH) ook vol inzet op Digital Out-of-Home (DOOH). Hiermee speelt Centercom in op de snel veranderende buitenreclamebranche.
Met de pay-off ‘Zichtbaar de grootste in (D)OOH’ maakt Centercom haar ambities duidelijk. Centercom beschikt niet alleen over de meeste buitenreclame objecten in Nederland, het is ook zichtbaar in de meeste gemeenten van het land. Van de drukbezochte centra van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht tot meer dan 80 van de top 100 Nederlandse gemeenten. Centercom biedt landelijke dekking met zowel analoge als digitale oplossingen.
Wat de nieuwe propositie extra kracht bijzet, is de indrukwekkende performance die recent werd aangetoond via BRO Next: een bereik van maar liefst 74% onder de Nederlandse doelgroep van 13 tot 75 jaar. Daarmee is Centercom hét medium voor elke adverteerder die op zoek is naar maximale zichtbaarheid tegen de laagste kosten per 1000, ongeacht of het gaat om landelijke, regionale of lokale campagnes.
“Met deze stap maken we buitenreclame toegankelijker en effectiever dan ooit,” aldus Robert van der Starre, Directeur bij Centercom. “Onze opdrachtgevers willen zichtbaar zijn waar het telt. Met onze spreiding, onze performance en ons digitale aanbod kunnen we nu elke campagne – groot of klein – kant-en-klaar uitrollen.”
Of het nu gaat om grootformaat DOOH langs in- en uitvalswegen of om lokale zichtbaarheid op straatniveau met onze frames, 2-signs of zuilen: Centercom biedt vanaf 1 juni een totaaloplossing voor buitenreclame.
Over Centercom Centercom Buitenreclame is al jaren toonaangevend in de Nederlandse OOH-markt. Met landelijke dekking, lokale expertise en een groeiend digitaal portfolio is Centercom dé partner voor zichtbaarheid in de openbare ruimte.
Meer informatie
Robert van der Starre Algemeen Directeur 020-754 00 00 robertvanderstarre@centercom.nl