Wat zijn Digital Hotspots? Digital Hotspots zijn digitale schermen die strategisch geplaatst zijn op plekken in de horeca en cultuursector. Deze schermen bieden een unieke kans om jouw doelgroep in hun vrije tijd te bereiken. Digital Hotspots zijn snel inzetbaar, goedkoop, en je kunt je advertentie eenvoudig aanpassen. Hierdoor is het mogelijk om snel in te spelen op actuele gebeurtenissen.
1. Selectieve doelgroep: Onze schermen staan op drukbezochte locaties in de horeca en cultuursector. Hierdoor bereik je een hele andere doelgroep dan met buitenreclame. De doelgroep is namelijk niet onderweg maar eet ontspannen een hapje of doet een drankje.
2. Hoge impact: Dankzij de hoge bezoekersaantallen en lange contactduur hebben onze schermen een grote impact. De doelgroep heeft namelijk de gelegenheid om lang naar het scherm te kijken.
3. Flexibel: Je kunt kiezen voor zichtbaarheid op verschillende momenten, zoals een dag, een week of alleen in het weekend of doordeweeks. Dit geeft je de vrijheid om jouw boodschap op het juiste moment te tonen.
4. Bewegend beeld: Een digitale campagne trekt meer en sneller de aandacht dan een statische campagne.
5. Snel inzetbaar: Je campagne kan je direct aanpassen. Hierdoor is het mogelijk om in te haken op actualiteiten of een verandering van de situatie zoals bijvoorbeeld het weer.
Onze digitale schermen (DOOH) hangen op diverse locaties. Denk hierbij aan restaurants, cafetaria’s, snackbars, cateringbedrijven, hotels, pensions, conferentieoorden, cafés, discotheken, bioscopen en theaters. Deze schermen zijn ideaal om diverse content te tonen. Van culturele en kunstzinnige uitingen tot commerciële campagnes. De Digital Hotspots zijn te vinden in 24 verschillende gemeenten, waaronder: Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Groningen, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht.
Digital Hotspots bieden een hoge contactfrequentie tegen lage kosten. Door de prominente plaatsing en de hoge bezoekersaantallen zorgen deze schermen voor een groot bereik voor een lage prijs. Je kunt ook gebruik maken van programmatic buying om nog gerichter te adverteren. Zo kun je gevarieerd inkopen zoals verkeersdruktes, temperatuur et cetera. Op deze manier heb je meer de regie in handen.
Digital Hotspots zijn lokaal, regionaal en landelijk in te zetten. Reguliere campagnes zijn standaard een week en starten op maandag. Daarnaast kun je op aanvraag ook campagnes inkopen via dayparting, waarbij je kiest voor een bepaalde dag of dagdeel. Wil je een dagdeel, een week, alleen in het weekend of juist alleen doordeweeks zichtbaar zijn? Zet meerdere uitingen in. Zo kun je bijvoorbeeld uw nieuwste product in alle kleuren of smaken laten zien.
Wist je dat we een grafisch vormgever in huis hebben? We helpen je graag om jouw ontwerp extra op te laten vallen. We maken advertenties die aansluiten bij jouw huisstijl, met zorg gekozen kleuren en vormen. Dit kan al voor 195 EUR. Benieuwd naar wat we kunnen doen? Neem gerust contact met ons op.
Wil je digital hotspots (DOOH) boeken? Onze accountmanagers helpen je graag verder. Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden.
Een selectie van de vele adverteerders die je voor zijn gegaan: Lowlands, Old Amsterdam, tal van MOJO-campagnes, Rijksmuseum, Solar Festival, T-Mobile, Coca Cola, Luxor Theater, Warner Music, Museum Volkenkunde, Bavaria, Scapino Ballet, Toneelschuur Haarlem, Licor 43, Artis, Stedelijk Museum Amsterdam, Day at the Park, DeLaMar, Moco, G-Star, Pinkpop, Residentie Orkest, Fleurop, Disney, VPRO, Quest, Afrikamuseum en Kunsthal.
Download hier de aanleverspecificaties en Adobe werkbestanden.