Digital Hotspots zijn lokaal, regionaal en landelijk in te zetten. Reguliere campagnes zijn standaard een week en starten op maandag. Daarnaast kun je op aanvraag ook campagnes inkopen via dayparting, waarbij je kiest voor een bepaalde dag of dagdeel. Wil je een dagdeel, een week, alleen in het weekend of juist alleen doordeweeks zichtbaar zijn? Zet meerdere uitingen in. Zo kun je bijvoorbeeld uw nieuwste product in alle kleuren of smaken laten zien.
Wist je dat we een grafisch vormgever in huis hebben? We helpen je graag om jouw ontwerp extra op te laten vallen. We maken advertenties die aansluiten bij jouw huisstijl, met zorg gekozen kleuren en vormen. Dit kan al voor 195 EUR. Benieuwd naar wat we kunnen doen? Neem gerust contact met ons op.
Wil je digital hotspots (DOOH) boeken? Onze accountmanagers helpen je graag verder. Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden.
Een selectie van de vele adverteerders die je voor zijn gegaan: Lowlands, Old Amsterdam, tal van MOJO-campagnes, Rijksmuseum, Solar Festival, T-Mobile, Coca Cola, Luxor Theater, Warner Music, Museum Volkenkunde, Bavaria, Scapino Ballet, Toneelschuur Haarlem, Licor 43, Artis, Stedelijk Museum Amsterdam, Day at the Park, DeLaMar, Moco, G-Star, Pinkpop, Residentie Orkest, Fleurop, Disney, VPRO, Quest, Afrikamuseum en Kunsthal.
Download hier de aanleverspecificaties en Adobe werkbestanden.