Transparante en actuele cijfers over buitenreclame
Centercom Buitenreclame is als enige A0 exploitant aangesloten bij BRO Next: hét onafhankelijke bereikonderzoek voor buitenreclame in Nederland. Dankzij BRO Next berekenen wij de impact en het bereik van al onze reclameobjecten – tot in detail en volledig up-to-date. Omdat onze concurrenten niet deelnemen aan dit onderzoek bieden zij geen vergelijkbare, betrouwbare bereikcijfers. Bij ons weet je precies hoeveel mensen jouw reclame zien, en wat de impact is en dat komt door verschillende berekeningen tot stand.
BRO Next brengt het bereik van buitenreclame nauwkeurig in kaart. Dit gebeurt met: • Geavanceerde meetmodellen • Eye-tracking studies • Gedetailleerde locatiegegevens • Reële schattingen van oogcontact met het reclamevlak
Het onderzoek meet niet alleen hoeveel mensen passeren (ROTS), maar vooral hoeveel mensen echt naar de advertentie kijken. Zo ontvang je realistische bereikcijfers, gebaseerd op daadwerkelijk kijkgedrag (VAC bereik). BRO Next houdt de cijfers elk kwartaal actueel. Veranderingen in verkeer, locaties of concessies worden direct in het onderzoek verwerkt. Zo blijft de data betrouwbaar en up-to-date. Denk hierbij aan nieuwe bomen of panden die zijn geplaatst.
Met betrouwbare bereikcijfers maak je betere keuzes voor jouw campagne. Je ziet precies welke locaties het meeste effect hebben en krijgt inzicht in de kosten per 1.000 bereikte mensen. Zo haal je het maximale uit jouw buitenreclamebudget. Onze eigen A0-reclameborden zijn namelijk een stuk voordeliger per 1.000 bereik dan andere buitenreclameobjecten zoals straatabri’s. Hoog bereik tegen relatief lage kosten.
Kijk voor meer informatie op de website van BRO Next. Heb je vragen of wil je jouw campagne laten analyseren? Neem contact op met één van onze accountmanagers. Wij denken graag met je mee.