Vacature Office/Facilitair Manager (24 uur p/w)

Amstelveen (standplaats) & Groningen

Vacature Office/Facilitair Manager (24 uur p/w)

Standplaats Amstelveen

Al meer dan 25 jaar is Centercom Buitenreclame dé expert op het gebied van buitenreclame (A0 formaat). Niet voor niks hebben we 33.356 reclame borden verspreid over 125 gemeenten in heel Nederland. Daarnaast hebben we ook een digitaal netwerk. Onze reclamevlakken staan opgesteld op straat, in de openbare ruimte, horecagelegenheden en hiermee bereiken wekelijks miljoenen mensen. Deze netwerken hebben als doel om de juiste doelgroep op het juiste moment te bereiken.


Wat ga je doen?

Als Office/Facilitair Manager ben jij het centrale aanspreekpunt binnen Centercom. Je maakt deel uit van onze Back-Office afdeling, die bestaat uit 3 Operationele Planners en een Manager. Jij bent dé steunpilaar waar collega’s op kunnen rekenen voor alles wat met office support, ICT, faciliteiten en gebouwenbeheer te maken heeft. Je houdt overzicht over alle lopende contracten, zorgt dat de kantoorvoorraden op orde zijn, en bewaakt de kwaliteit van onze werkplekken – van Amstelveen tot Groningen. Dankzij de afwisseling in je taken is geen dag hetzelfde!


Basis verantwoordelijkheden:

Personeel gerelateerde ondersteuning
Organiseren van o.a. bedrijfsuitjes, jubilea, verjaardagen en het regelen van ontheffingen/certificaten.
Gebouwbeheer en inrichting:
Verantwoordelijk voor onderhoud, inrichting en het creëren van een prettige en functionele werkomgeving.
Facilitair ondersteuning:
Ondersteunen van collega’s op het gebied van schoonmaak, catering en ICT (werkplekinrichting inclusief hardware).
Inkoop en kostenbeheer:
Aanspreekpunt voor Inkoop van goederen/diensten en het optimaliseren van kosten en contractvoorwaarden.
Relatiebeheer:
Onderhouden van contacten met leveranciers, huurders, en andere externe partijen.
• Beveiliging en veiligheid:
Waarborgen van een veilige werkomgeving en het beheren van beveiligingssystemen.
• Strategische input:
Actief meedenken met het management over facilitaire- en operationele verbeteringen.

Jouw profiel:
Je bent een enthousiaste teamplayer met een sterke organisatiekracht. Verder neem je mee:
• MBO werk- en denkniveau
• Een flexibele-, proactieve- en servicegerichte houding
• Sterke communicatieve vaardigheden en een “hands-on” mentaliteit
• Het vermogen om te multitasken en processen te beheren.
• Creativiteit en oplossingsgerichtheid
• Goede kennis van Microsoft Office
• Jij houdt van structuur en overzicht – “Alles onder Controle” is jouw motto!


Wat bieden wij jou?:

• Een leuke functie in een jong, snelgroeiend en dynamisch bedrijf
• Een informele werksfeer met veel ruimte voor eigen initiatief
• Gezellige collega’s, leuke teamuitjes en een ondernemende cultuur
• Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden


Solliciteren bij Centercom Buitenreclame?

Wil jij deel uitmaken van ons gezellige en betrokken team? Stuur je sollicitatie Marlou Bakker via Marlou@centercom.nl. Heb je vragen? Bel gerust naar +31 (0)20 462 90 92. We kijken uit naar je reactie!