/ mei 22, 2018/ Algemeen, Buitenreclame, Nieuws

Campagnes kunnen bestaan uit verschillende kleuren, stijlen of smaken. Moeilijk om dit in 1 uiting samen te vatten. De Spectacular campagnes van Centercom bieden de mogelijkheid om met verschillende (aansluitende) uitingen volledig het straatbeeld domineren.

Zo werd onlangs door Zalando zo’n campagne ingezet. Voor hun campagne ‘Me. Unlimited.’ maakte zij een serie aan uitingen die hun visie ‘Mode kent geen grenzen’ moest versterken. Het gezicht van de campagne werd getekend door vier bekende rolmodellen met allemaal een eigen (kleding)stijl.

Met dit gezicht ging de campagne van start via out-of-home, tv-reclame en online advertenties. Een campagne via ons Buitenreclamenetwerk zorgt voor een mooie versterking in bereik.

Met deze uitgebreid ingezette campagne kondigde ze het nieuwe lente/zomer modeseizoen van 2018 aan. Zalando laat hiermee zien dat ze niet alleen in kleding uniek zijn en op willen vallen, maar ze dit ook doorzetten in hun promotie.

Share this Post