/ november 14, 2019/ Algemeen, Artscreens, Buitenreclame, Nieuws

Ze zijn bekend, de winnaars van het Centercom Subsidiefonds 2019! De spelregels werden dit jaar iets omgeschud en dat resulteert in het bekend mogen maken van maar liefst 3 winnaars. Vanmorgen vertrokken verschillende Centercom medewerkers met het gouden koffertje om de winnaars van de landelijke, regionale en digitale categorie te verrassen.

En de winnaars zijn……

Landelijk
Centercom feliciteert Museum Catharijneconvent met het winnen van een landelijke stoppercampagne. Met een wonderbaarlijk voorstel over de tentoonstelling Allemaal Wonderen, gaan zij er vandoor met deze mooie prijs. Ze brengen een boodschap waarbij de aandacht gevestigd wordt op het fenomeen wonderen en het landelijke Buitenreclamenetwerk van Centercom gaat deze boodschap versterken.

Regionaal
Centercom feliciteert het LAM met het winnen van een regionale stoppercampagne. Kunst heeft veel te bieden. Kunst kan je ontroeren, verwarren, vermaken, aan het denken zetten of aan het lachen maken. Het LAM ziet dit als de superkrachten van kunst en zet deze superkrachten in met hun regionale campagne.

Digitaal
Centercom feliciteert Grof Geschud met het winnen van een digitale stoppercampagne. Dit Vlaams/Nederlandse duo is een mengelmoes van toneel en cabaret en zien zichzelf als brug tussen deze twee vormen van theater. Ze zetten deze nieuwe vorm van theater graag goed op de kaart en het digitale netwerk van Centercom gaat ze hierbij helpen.

We bedanken alle culturele organisaties voor hun inzendingen!

Share this Post