/ oktober 30, 2018/ Buitenreclame, Nieuws

In Amsterdam bevinden zich momenteel 26 A0-Spectacular locaties. Wekelijks worden deze gewisseld en gevuld met mooie, sprekende campagnes. Deze week is Chiquita aan de beurt.

Chiquita gaf deze maand aandacht aan oktober borstkanker maand. 200 miljoen bananen wereldwijd werden voorzien van een roze sticker met het bekende roze lintje (Pink Ribbon). Omdat de banaan in vrijwel ieder huishouden aanwezig is, is dit middel gekozen om borstkanker bij een groot publiek onder de aandacht te brengen.

Om de campagne extra lading te geven, zetten Chiquita 17 influencers in om de campagne te ondersteunen via Instagram. Deze influencers riepen deze maand stuk voor stuk hun fans op om hun connectie met Pink Ribbon op een banaan te symboliseren door middel van bijvoorbeeld een quote, statement of tekening. Foto’s van de creaties werden deze maand op Instagram gedeeld onder de hashtag #Pinkaboutit.

De 17 mooiste creaties zijn in week 44 te zien in het Centercom Spectacular-pakket in de Amsteltunnel in Amsterdam. En wij waren aanwezig bij de wissel!

Share this Post

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>