/ november 26, 2019/ Algemeen, Nieuws, Supermarkten

In samenwerking met Make Some NOISE Group zorgen de SmartScreens van Centercom voor een groei van zo’n 4 tot 8 keer het aantal verkopen van de nulmeting. Lokale social media advertenties samen met de SmartScreens (DOOH) op het point-of-sale in de supermarkt blijken elkaar enorm te versterken. De advertenties kunnen gepersonaliseerd ingezet worden waardoor elke marketing euro meer waard is. 

Met een baseline (nulmeting) van 1, bewijzen de digitale schermen (hierna: SmartScreens) zich als verkoop booster voor verschillende producten. Het zien van het product op de SmartScreens op het point-of-sale, in combinatie met het daadwerkelijk zien van het product in de winkel zorgde bij Boon Chili Burger voor een groei van 2,75x het aantal verkopen. Bij de Boon Falafel Burger steeg dit aantal naar 3,5x het aantal verkopen en bij de Chocolade Schenkstroop van Van Gilse kwam dit aantal op 3x uit. 

Mooie resultaten, maar hoe mooi zou het zijn als deze resultaten verdubbeld kunnen worden. In samenwerking met Make Some NOISE Group deed Centercom een test met dezelfde producten en voegde we lokale social media advertenties (zie onderstaande video) toe aan het proces (= SuperFunnel). Dit zorgde voor de volgende resultaten.

  • Een stijging naar 3,5x het aantal verkopen voor de Boon Chili Burger
  • Een verdubbeling naar 7x het aantal verkopen voor de Boon Falafel Burger.
  • Meer dan een verdubbeling met 8x het aantal verkopen voor de Chocolade Schenkstroop

Ook geïnteresseerd in het verdubbelen van uw verkoopresultaten met een fantastische campagne op de SmartScreens X Social Media Advertising? Vraag meer informatie –> 
en bekijk hieronder de video!

Bekijk hieronder de volledige uitleg van de test met de Smartscreens X Social Media Advertising (SuperFunnel).

Share this Post