Positieve feedback van de klant wordt gedeeld op deze pagina!
Dankzij de 4.000 posters én de duizenden keren dat onze uiting op jullie digitale schermen is getoond, hebben we dit jaar alle records verbroken. Het heeft ons enorm geholpen in de omvang van World Cleanup Day dit jaar heeft gekregen. Meer dan 15.000 mensen hebben we in actie laten komen, bijna 1.400 unieke opruimacties zijn geregistreerd en bijna 78.000 afvalitems zijn door alle deelnemers vastgelegd in Litterati.
We hebben er zelf heel veel zien hangen en we hebben mega veel positieve en leuke reacties gehad van mensen die het beeld fantastisch vonden. Een geslaagde campagne wat ons betreft.
Wij zijn heel blij met de samenwerking met Centercom. Ze zijn supersnel en enorm flexibel, er is altijd nog wat mogelijk en ze denken met je mee. Onze campagne was niet te missen hoorden we dit jaar van iedereen. Onze naamsbekendheid heeft weer een boost gekregen.
De tentoonstelling loopt als een trein. Deze campagne heeft daar vast aan bijgedragen!
Bij onze eerste plaatsing al direct veel reacties gekregen! Hierdoor hebben we besloten Centercom vaker in te schakelen.
Ik ben je eeuwig dankbaar, sinds de laatste campagne is de omzet met ruim 30% gestegen. We zitten aan wat we aankunnen.