/ juli 23, 2019/ Algemeen, Algemeen, Buitenreclame, Nieuws, Supermarkten

SmartScreens lijken weggelegd te zijn voor de grote merken. Maar ook voor de lokale ondernemer is het mogelijk om reclame te maken in de lokale supermarkt. Wilt u bijvoorbeeld promotie maken voor uw bloemenzaak, ijssalon of kledingwinkel? In verschillende supermarkten door heel Nederland hangt een digitaal scherm waarop u als lokale ondernemer voor een gereduceerd tarief kunt adverteren. Dit digitale 65 inch SmartScreen hangt bij de ingang van de winkel en wordt daardoor gezien door vrijwel iedere supermarktbezoeker.

Voordelen SmartScreens

  • Bewegend beeld trekt de aandacht. Een digitale campagne trekt meer en sneller de aandacht dan een statische campagne.
  • Snel inzetbaar. Uw campagne kan direct worden aangepast. Hierdoor kunt u inhaken op actualiteiten of een verandering van situatie.
  • Flexibele planning. Wilt u een dagdeel, een week, alleen in het weekend of juist alleen doordeweeks zichtbaar zijn?
  • Zet meerdere uitingen in. Zo kunt u bijvoorbeeld uw nieuwste product in alle kleuren of smaken laten zien.

Facts

  • Gemiddeld 8.900 bezoekers per week
  • 20 keer per uur zichtbaar
  • 100.000 keer per jaar zichtbaar

Heeft u interesse in een dergelijke reclame? Neem dan contact op via info@centercom.nl

Share this Post