/ augustus 28, 2020/ Algemeen, Artscreens, Buitenreclame, Nieuws

Ook dit jaar stelt Centercom een buitenreclame pakket beschikbaar voor de culturele sector. We hebben de spelregels iets aangepast om ervoor te zorgen dat we iedereen nóg beter van dienst kunnen zijn.

Het Subsidiefonds bestaat dit jaar uit een buitenreclame campagne ter waarde van maar liefst € 50.000! Er kan kans worden gemaakt op een landelijke, regionale of digitale campagne.

De 3 buitenreclame categorieën:

  • Landelijk 
    Jouw campagne is een jaar lang (flexibel) zichtbaar door heel Nederland op het A0-Buitenreclamenetwerk van Centercom. Een goede kans om de naamsbekendheid van jouw organisatie uit te breiden onder de Nederlandse bevolking.
  • Regionaal
    Jouw campagne is een jaar lang (flexibel) zichtbaar op het A0-Buitenreclamenetwerk van Centercom in de regio van de gewonnen organisatie. Met deze prijs geven wij ook kleinere organisaties een kans om Het Centercom Subsidiefonds te winnen.
  • Digitaal
    Jouw campagne is een jaar lang (flexibel) zichtbaar door heel Nederland in het Horecanetwerk van Centercom. Het Horecanetwerk bestaat uit digitale schermen, die hangen in culturele hotspots.  De kans om een bewegende stoppercampagne te winnen en de direct de culturele sector te bereiken. 

Aanspraak maken op dit fantastische fonds? Schrijf dan een creatief (outdoor) communicatieplan voor jouw culturele instelling waarmee je ons gaat overtuigen. De opdracht dient voor vrijdag 6 november 2020, 12:00 uur ingeleverd te worden via een e-mail naar marketing@centercom.nl o.v.v. Het Centercom Subsidiefonds en de categorie waarin je mee wilt doen. Wil je met je plan mee doen in meerdere categorieën? Vermeld dit dan duidelijk bij het insturen van je plan!

Bekijk hieronder de complete opdracht en voorwaarden van het Centercom Subsidiefonds 2020! De uitreiking zal plaatsvinden op donderdag 26 november 2020.

buitenreclame subsidiefonds centercom 2020 2
Share this Post