Deze enkel- en dubbelzijdige schermen worden wekelijks door 8 miljoen mensen gepasseerd en staan voornamelijk in de Randstad. Met een formaat van 8m² tot 35m² trekken de Billboards de aandacht van alle verkeersdeelnemers. Zowel statische als (creatieve) animerende campagnes zijn mogelijk op de Digitale Billboards.
Voor het bereiken van een specifieke doelgroep kan er gekozen worden voor een campagne op 1 kant van de schermen. Uiteraard zorgt de inzet van alle Billboards voor een groter bereik bij een breder publiek.
Ruim 85 objecten, in 21 verschillende gemeenten, onder andere: Rotterdam en Breda.
Met Digitale Billboards maak je reclame langs de weg, de schermen bevinden zich voornamelijk op strategische posities langs drukke in- en uitgaande wegen. Met een formaat van 8 tot 35m² trekken de digitale Billboards de aandacht van automobilisten, fietsers en voetgangers. Met statische, of bewegende campagnes zijn ze goed voor een miljoenenbereik en daarnaast ook nog op elk moment van de dag zichtbaar.
'Dankzij de duizenden keren dat onze uiting op jullie digitale schermen is getoond, hebben we dit jaar alle records verbroken!'
Robert Mohring | Plastic Soup Foundation
Het pakket bestaat uit 85 schermen en staan uitsluitend langs inkomende en uitgaande wegen. De objecten staan wekelijks garant voor 11,5 miljoen passanten.
BekijkenDe Billboards zijn gepositioneerd in Rotterdam, Alblasserdam, Alphen a/d Rijn, Breda, Capelle a/d IJssel, Hoorn, Kaag en Brassem, Nieuwekerk a/d IJsel, Prinsebeek, Roosendaal, Spijkenisse, Wassenaar, Zwijndrecht, Langsingerland, Dordrecht, Roelosfardensveen, Purmerend en Terneuzen.
Download hier de aanleverspecificaties en Adobe werkbestanden.