/ juli 16, 2019/ Algemeen, Artscreens, Buitenreclame, Nieuws

Ook dit jaar stelt Centercom gelden beschikbaar voor de culturele sector. We schudden de spelregels van voorgaande jaren door elkaar, om te zorgen dat we de culturele sector nóg beter van dienst kunnen zijn.

MAAK KANS OP EEN NATIONALE, REGIONALE OF DIGITALE STOPPERCAMPAGNE VOOR DE DUUR VAN ÉÉN JAAR.

Dit jaar zijn er prijzen te winnen in drie categorieën.

  • Nationaal 
    Jouw campagne is een jaar lang (flexibel) zichtbaar door heel Nederland op het A0-Buitenreclamenetwerk van Centercom. Een goede kans om de naamsbekendheid van jouw organisatie uit te breiden onder de Nederlandse bevolking.
  • Regionaal
    Jouw campagne is een jaar lang (flexibel) zichtbaar op het A0-Buitenreclamenetwerk van Centercom in de regio van de gewonnen organisatie. Met deze prijs geven wij ook kleinere organisaties een kans om Het Centercom Subsidiefonds te winnen.
  • Digitaal
    Jouw campagne is een jaar lang (flexibel) zichtbaar door heel Nederland in het Horecanetwerk van Centercom. Het Horecanetwerk bestaat uit digitale schermen, die hangen in culturele hotspots.  De kans om een bewegende stoppercampagne te winnen en de direct de culturele sector te bereiken. 

De opdracht dient voor 25 oktober 2019, 12:00 uur ingeleverd te zijn via een e-mail naar marketing@centercom.nl o.v.v. Het Centercom Subsidiefonds en de categorie waarin je mee wilt doen. (Wil je met je plan mee doen in meerdere categorieën? Vermeld dit dan duidelijk bij het insturen van je plan!) De winnaars worden donderdag 14 november 2019 bekend gemaakt.

Bekijk hieronder de complete opdracht en voorwaarden van het Centercom Subsidiefonds 2019!

Share this Post