/ augustus 6, 2019/ Algemeen, Buitenreclame, Nieuws

Buitenreclame is het oudste medium wat er bestaat. Het gaat al terug naar de tijd van de Romeinen. Vandaag de dag is buitenreclame nog steeds een veelgebruikt medium voor bedrijven. Abri’s, gevelreclame, billboards, frames, spectaculairs, overal zijn deze te vinden in het straatbeeld.

Aan buitenreclame zitten voordelen

Men kan het niet wegklikken
Dit in tegenstelling tot online reclames, met buitenreclame kan men de boodschap niet ontwijken.

Het kan cross-mediaal ingezet worden
Een buitenreclamecampagne kan online marketingactiviteiten versterken.


Het bereik is groot

Buitenreclame is langdurig zichtbaar en staat op prominente en strategische plekken.

De mogelijkheid om te targetten
De campagnes zijn gericht in te zetten op bepaalde locaties waar de doelgroep komt

Het past binnen elk budget
Buitenreclame is niet alleen voor de grote spelers, maar ook de kleine spelers kunnen adverteren

Wilt u meer weten over hoe u buitenreclame in kunt zetten? Neem dan contact op met info@centercom.nl

Share this Post