/ april 2, 2019/ Algemeen, Artscreens, Buitenreclame, Nieuws, Supermarkten

Sinds kort versterkt Brenda Tielenburg het salesteam van Centercom. We stelden Brenda een aantal vragen om haar wat beter te leren kennen:

Hey Brenda, wat heb je hiervoor gedaan?
Ik ben ooit begonnen bij Admedia, destijds de verkooporganisatie van VNU Tijdschriften. Vervolgens 7 jaar de rol van mediaplanner vervuld bij 3 bureaus (Grey Advertising, Publicis FCB en TMP). Daarna heb ik de stap naar sales gemaakt. Allereerst bij Veronica Magazine en daarna bij de VARA. De laatste 9 jaar was ik werkzaam bij Sanoma en vervulde ik de functie van Sr. Accountmanager Agencies (mediabureaus). Vanuit deze commerciële functie had ik intensief contact met de grote mediabureaus. Samen met/in opdracht van de mediabureaus realiseerde ik cross mediale oplossingen voor adverteerders.

En hoe ben je hierna bij Centercom terecht gekomen? 
Centercom was op zoek naar een accountmanager met een bureaunetwerk en ik stond open voor een nieuwe uitdaging. Buitenreclame is, professioneel gezien, onbekend terrein voor mij. Dat ik bij deze uitdaging mijn netwerk zou behouden én rechtstreeks contact met adverteerders zou hebben, was voor mij een perfecte combinatie. Eenmaal kennis gemaakt met Janine, Junin en de bedrijfscultuur kon ik niet wachten de Out-of-Home-wereld vanuit Centercom nader te verkennen.

Kan je ons vertellen wat je functie bij Centercom precies inhoudt?
Samen met mijn twee salescollega’s Lisette en Javier en salessupport Renske vormen wij het bureauteam. Wij streven ernaar om bureaus en adverteerders up-to-date te houden van onze mogelijkheden en ontwikkelingen zodat adverteerders optimale resultaten boeken met hun media-inzet.

Waar kijk je het meest naar uit in je nieuwe uitdaging? 
Dat zijn er een paar. Naast het OOH-netwerk van Centercom en de digitale ArtScreens beschikt Centercom over opvallende digitale schermen bij Albert Heijn, Jumbo en supermarkten van Super Unie. Met dit netwerk geeft Centercom merken de mogelijkheid om vlak voor het aankoopmoment de potentiële klanten te motiveren en aan te zetten tot de aankoop van een product. Ik kijk ernaar uit om de OOH- en DOOH-positie van Centercom in het buitenreclame-landschap verder uit te dragen en een bijdrage te leveren aan het behalen van campagnedoelstellingen.
Dankzij de digitalisering zijn er al veel campagnes programmatic ingekocht. Het is bijzonder interessant om deze dynamische manier van inkopen en de effecten ervan te volgen.
Als afsluiter kijk ik uit naar mooie campagnes op de Specialzuilen. Als Amsterdamse heb ik een soort voorliefde voor de Specialzuilen in het straatbeeld. Inmiddels heb ik mijn eerste -weliswaar kleine- salesresultaat op dit unieke medium geboekt en dit heb ik ervaren als een persoonlijk succes-je 😉. Ik kan niet wachten tot ik deze uiting in het straatbeeld tegen kom!

Contact opnemen met Brenda voor het inzetten van een campagne kan via 06-29498027 of een email naar Brenda@centercom.nl

 

Share this Post