Door gebruik van Digital Out Of Home reclame zelf bepalen wanneer jouw advertentie op popt in ons netwerk?
Digital Out Of Home (DOOH), ook wel Digitale Buitenreclame genoemd, is een advertentievorm die gericht is op het maken van reclame buitenshuis. Digitaal, Datagedreven en Doeltreffend, dat is waar DOOH voor staat.
Centercom is met haar volledige digitale netwerk (Supermarkt Screens, Horeca Screens, Digitale Billboards, Reclamemasten en Mupi’s) aangesloten op een programmatic buying platform.
Dit is een systeem waarbij dynamische advertentieruimte wordt ingekocht en ingespeeld kan worden op vooraf geprogrammeerde variabelen en actualiteiten.
Waar voorheen meerdere uitingen voor verschillende doelen aangeleverd moesten worden, hoeft er door gebruik van HTML5 nog maar 1 uiting aangeleverd te worden. Deze reageert vervolgens uit zichzelf op de ingestelde variabelen. Hiermee kun je dus precies adverteren op het moment dat je jouw doelgroep wilt bereiken.
Het totale DOOH netwerk van Centercom bestaat uit 801 objecten in 239 verschillende gemeenten.
'Ontwikkelingen binnen de buitenreclame volgen elkaar snel op en nieuwe vormen en kansen vliegen voorbij!'
Junin Boerma | Directeur Centercom
Centercom biedt Digital Out Of Home (DOOH) objecten aan langs drukke (snel)wegen, maar tevens ook in supermarkten en horecagelegenheden. Hiermee wordt winkelend publiek bereikt die op het punt staan om een aankoop te verrichten. Daarnaast kan er met de Horeca Screens een jeugdig publiek worden getarget die graag een bar, cafe of restaurant bezoeken.