/ maart 26, 2020/ Algemeen, Buitenreclame, Nieuws, Supermarkten

De coronacrisis, een term die sinds een aantal weken boven Nederland en de rest van de wereld cirkelt. Iedereen heeft er mee te maken en ondervindt op zijn eigen manier de gevolgen hiervan. Waar het voor velen een zware tijd is, brengt het Nederland ook samen en zien we af en toe lichtpuntjes.

Lichtpuntjes als de toppers in de zorg, marktkooplieden die eten doneren aan de voedselbank en vakkenvullers die harder werken dan ooit. De supermarkten zijn volop in het nieuws. Door het nodeloos hamsteren, het genoeg aan voorraad hebben en de bizarre drukte (de omzetten liggen in deze tijd 22% hoger dan normaal).

Naast dat online bestellingen oplopen, is de supermarktomgeving een van de plekken waar het drukker is dan ooit en waar de gehele bevolking nog bereikt kan worden. Dat blijkt o.a. uit de vele initiatieven die deze omgeving graag willen inzetten om hun boodschap of advies te verkondigen. Dat kan een steunbetuiging zijn of een commerciële boodschap om toch het eigen bedrijf, personeel en economie draaiende te houden.

Zo wil het CNV de komende maand een campagne draaien om te laten zien dat we ook denken aan de vrachtwagenchauffeurs in deze tijd. Zij zorgen er tenslotte voor dat we nog steeds elke dag lekker boodschappen kunnen doen.

Wil je mensen een hart onder riem steken, inspireren met een verhaal of simpelweg je product of dienst aan het publiek tonen om je bedrijf in deze tijden staande te houden? Neem dan contact op met Centercom over de inzet van het Digitale SmartScreen-netwerk of het A0-Supermarktenpakket en wij helpen u graag verder!

Snel contact? Laat hieronder je gegevens achter!

Share this Post