A1- en A2-frames

Buiten­reclame op A1-of A2-for­maat is een ide­ale manier om tegen een zeer laag tarief mensen onder­weg te bereiken. Heb je een klein bud­get of wil je een lokale doel­groep aanspreken dan zijn deze netwerken uiter­mate geschikt.

Deze netwerken zijn mid­den in de stad aan­wezig. Wij bieden ongeveer 3500 frames ver­spreid over zes ver­schil­lende ste­den, dit staat garant voor een zeer hoge con­tact­fre­quen­tie. Deze netwerken zijn afzon­der­lijk in te zetten of als aan­vulling op het A0-netwerk.

Dankzij de 4.000 posters én de duizenden keren dat onze uiting op jullie digitale schermen is getoond, hebben we dit jaar alle records verbroken. Het heeft ons enorm geholpen in de omvang van World Cleanup Day dit jaar heeft gekregen. Meer dan 15.000 mensen hebben we in actie laten komen, bijna 1.400 unieke opruimacties zijn geregistreerd en bijna 78.000 afvalitems zijn door alle deelnemers vastgelegd in Litterati. Dit is echt veel meer dan we hadden durven dromen! En zonder jullie bijdrage was dat echt niet gelukt.

Robert Möhring
Plastic Soup Foundation

Ik ben je eeuwig dankbaar, sinds de laatste campagne is de omzet met ruim 30% gestegen. We zitten aan wat we aankunnen.

Wim van der Kooij
Gamecity Zoetermeer

Wij zijn heel blij met de samenwerking met Centercom. Ze zijn supersnel en enorm flexibel, er is altijd nog wat mogelijk en ze denken met je mee. Onze campagne was niet te missen hoorden we dit jaar van iedereen. Onze naamsbekendheid heeft weer een boost gekregen.

Tyche van Bommel
Rotterdam Philharmonic Gergiev Festival

Het was heel plezierig werken met de dames van Centercom; proactief, accuraat en snel in hun handelen. En als een van de weinige bedrijven bleken ze in staat om elkaars werkzaamheden naadloos over te nemen. De iconische ogen van CATS waren anderhalf jaar lang maandelijks wel ergens te zien in het straatbeeld en hebben zeker hun bijdrage geleverd aan het grote succes van CATS in ons land!

Frank van Parido
Cats de musical

We hebben er zelf heel veel zien hangen en we hebben mega veel positieve en leuke reacties gehad van mensen die het beeld fantastisch vonden. Een geslaagde campagne wat ons betreft.

Niek Nellen
Graphic Matters

De campagne ziet er goed uit. De kaartverkoop heeft sinds de postercampagne een flinke boost gekregen!

Deng Boy
Ronny Ormskirk
3-way Entertainment

De tentoonstelling loopt als een trein. Deze campagne heeft daar vast aan bijgedragen!

Museum Catharijneconvent

Bij onze eerste plaatsing al direct veel reacties gekregen! Hierdoor hebben we besloten Centercom vaker in te schakelen.

John van Oudenaarde
Crévor Events