15 december 2020
We vonden dat het tijd werd voor een vernieuwde website.
Naast dat de website nu een stuk moderner en visueler oogt, is er ook scherp gekeken naar de customer journey. De klant heeft tegenwoordig een aantal mogelijkheden om zijn of haar campagne in te boeken.
Centercom heeft ervoor gekozen om als eerste de vraag te stellen of er behoefte is aan een landelijke campagne of een regionale campagne. Wilt u met uw campagne een landelijke dekking? Dan kiest u voor landelijk. Wilt u uw campagne laten lopen in een bepaalde stad of gemeente? Dan kiest u voor regionaal.
Door vanuit hier door te navigeren naar een bepaald product, zal er uiteindelijk de mogelijkheid worden gegeven om een offerte aan te vragen, of contact op te nemen met de desbetreffende accountmanager.
Wilt u als adverteerder snel naar een specifiek product om bijvoorbeeld een offerte aan te vragen of heeft u als locatie eigenaar vragen? Dan kan dat eenvoudig via het hoofdmenu.
Via het hoofdmenu kunt u ook door middel van het contactformulier uw vraag stellen of een offerte aanvragen.
Met de belknop zijn wij snel telefonisch te bereiken voor uw vragen.
Met de vernieuwde website willen wij ons richten op de volgende punten:
Klik HIER om een kijkje te nemen en neem voor vragen gerust contact op!