Lichtpuntjes als de toppers in de zorg, marktkooplieden die eten doneren aan de voedselbank en vakkenvullers die harder werken dan ooit. De supermarkten zijn volop in het nieuws. Door het nodeloos hamsteren, het genoeg aan voorraad hebben en de bizarre drukte (de omzetten liggen in deze tijd 22% hoger dan normaal).
Supermarkten
Naast dat online bestellingen oplopen, is de supermarktomgeving een van de plekken waar het drukker is dan ooit en waar de gehele bevolking nog bereikt kan worden. Dat blijkt o.a. uit de vele initiatieven die deze omgeving graag willen inzetten om hun boodschap of advies te verkondigen. Dat kan een steunbetuiging zijn of een commerciële boodschap om toch het eigen bedrijf, personeel en economie draaiende te houden.
Zo wil het CNV de komende maand een campagne draaien om te laten zien dat we ook denken aan de vrachtwagenchauffeurs in deze tijd. Zij zorgen er tenslotte voor dat we nog steeds elke dag lekker boodschappen kunnen doen.
Wil je mensen een hart onder riem steken, inspireren met een verhaal of simpelweg je product of dienst aan het publiek tonen om je bedrijf in deze tijden staande te houden? Neem dan contact op met Centercom over de inzet van het Digitale SmartScreen-netwerk of het A0-Supermarktenpakket en wij helpen u graag verder!