/ juni 21, 2018/ Artscreens, Nieuws

Sinds begin 2018 bedient Centercom ook de culturele sector met digitale promotie schermen. De ArtScreens van Centercom hangen op verschillende culturele hotspots zoals hotels, cafés, poppodia, bibliotheken en bioscopen.

ArtScreens geven de mogelijkheid om campagnes onder de aandacht te brengen bij een specifieke (culturele) doelgroep. Naast campagnes geeft Centercom aandacht aan de Nederlandse creativiteit en draaien er op de schermen verschillende creaties van Nederlandse kunstenaars en fotografen.

De schermen zijn niet opdringerig maar versterken juist de sfeer in de locatie. De schermen zijn aan te kleden naar wens. Er kan een kleur gekozen worden voor de omlijsting en de ruimte rond het scherm kan aangekleed worden met een tijdschriftenrek en/of prikbord. 

De ArtScreens nemen verschillende voordelen met zich mee. Zo zorgen de schermen voor extra beleving en voor gesprekstof onder bezoekers. De ArtScreens hebben ruimte voor eigen locatie content en zijn digitaal aan te sturen waardoor gewenste beelden snel toonbaar gemaakt kunnen worden. 

Ben u eigenaar van een locatie en wilt u ook een modern ArtScreen in uw locatie? Neem dan contact op met Sabine van Amstel via Sabine@centercom.nl.

Share this Post