Nieuw: Centercom ArtScreens!

BLOG 05 NIEUWE ARTSCREENS

Gepubliceerd op 22 mei 2018 


Naast onze SmartScreens versterken we, sinds een aantal weken, ook de culturele sector met ArtScreens. De schermen hangen op goed zichtbare plaatsen op verschillende (culturele) locaties en bieden de mogelijkheid om voor een laag tarief een campagne onder de aandacht te brengen bij verschillende doelgroepen. Door een presentatie van 10 uitingen van 20 seconde, bereikt één uiting de gemiddelde bezoeker tijdens een bezoek tussen de 18 tot 27 keer.


De helft van de loop besteden we aan creatieve hoogstandjes zoals grafisch werk, fotografie of andere (beeldende)- kunstwerken. De locaties waar de schermen hangen zorgen voor een klein deel voor eigen content en zo vormt de loop een mooie afwisselende presentatie. De ArtScreens maken gebruik van stilstaande digitale beelden zonder geluid, met enkele bewegende campagnes in de vorm van een GIF-bestand. Dit zorgt ervoor dat de schermen opvallen, maar de bezoeker niet tot last zijn. Ze dragen juist bij aan de bezoekersbeleving.

Door de kracht van herhaling en de hoge contactfrequentie zorgen de ArtScreens, naast een goede toevoeging aan de bezoekersbeleving, voor activiteit en gesprek onder de bezoekers. Dit is zowel voor de campagne als voor de locatie een voordeel.


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION