Museumcongres 9 & 10 oktober

Museumcongres 2014 Leeuwarden

Gepubliceerd op 3 oktober 2014

Volgende week is het zover: het Museumcongres 2014. De achtste editie van het congres wordt op 9 & 10 oktober gehouden in de Stadsschouwburg de Harmonie in Leeuwarden. Ook Centercom is hierbij aanwezig! Bent u van plan om te gaan?

 


Breng dan zeker een bezoekje aan de stand van Centercom. Linda en Leonie zijn op de stand aanwezig om u alles te vertellen over de mogelijkheden van ons netwerk. Daarnaast kunt u even heerlijk ontspannen in onze massagestoel en meedingen naar mooie prijzen.


Kijk voor meer informatie over het museumcongres op www.museumcongres.nl.

 

 

Winnaars Denim ICE-watch Museumcongres 2014

Museumcongres 2014 Leeuwarden

Gepubliceerd op 10 oktober 2014

De winnaars van de vijf Denim ICE-Watches zijn:

1. Eliza Perez
2. Mandy Prins
3. Esther Fabriek
4. Peter v.d. Ploeg
5. B. Donker


Van harte gefeliciteerd met jullie prijs! Jullie antwoorden kwamen het meeste in de buurt van de werkelijkheid. Jullie ontvangen zo spoedig mogelijk bericht.

Het juiste antwoord moet zijn, +/-  33.000 stuks.
 
Iedereen die mee heeft gedaan aan de prijsvraag ontvangt tevens 10% korting op de eerstvolgende boeking*.

Groeten,
Linda & Leonie
 
* Dit is alleen geldig voor campagnes die geboekt worden in 2014. Niet geldig op reeds geboekte campagnes of campagnes in netwerk van derden.

 

 

Centercom wint concessie Schiedam

Cultuur, buitenreclame, adverteren op straat, straatborden, wegborden, A0, Driehoeksborden, reclame, goedkoop

Gepubliceerd op 25 augustus 2014

Per 1 oktober 2014 ver­sterkt Cen­ter­com haar posi­tie in de buitenreclame markt van A0-reclamedisplays met de nieuwe con­cessi­es­tad Schiedam.


Met de komst van deze nieuwe gemeente worden 130 A0-reclamedisplays toegevoegd aan het bestaande buitenreclame netwerk van Centercom.

Schiedam is een goede aanvulling op de andere concessiegemeenten van Centercom. Wij bieden Driehoeksborden, 2-Signs en A0-Frames aan in Rotterdam en Dordrecht en Driehoeksborden in Vlaardingen en Spijkernisse. Centercom biedt hiermee in de regio Rotterdam een groot bereik voor adverteerders met een interessante spreiding.
 

Bekijk hier de tariefkaart commercieel, cultureel en dance


 

 


 

 

We are Public

Cultuur, buitenreclame, adverteren op straat, straatborden, wegborden, A0, Driehoeksborden, reclame, goedkoop

Gepubliceerd op 9 juli 2014

Public is het nieuwe geluid uit de Nederlandse culturele sector.


Via Public kunnen cultuurliefhebbers maandelijks zeer voordelig 30 speciaal geselecteerde voorstellingen, concerten of exposities bezoeken bij een van de ruim 30 aangesloten concertzalen, filmhuizen, musea en theaters. Oprichters Leon Caren en Bas Morsch willen met Public een positieve impuls geven aan de Nederlandse culturele sector, nieuwe publieksstromen mobiliseren en zowel cultuurmakers als culturele instellingen ondersteunen.
 

Om in september te kunnen beginnen met het programma zoekt Public vóór 15 juli 2014 2.500 leden voor dit nieuwe cultuurlidmaatschap.

Public is een project van De Nieuwe Cultuur Stichting en wordt mede mogelijk gemaakt door Amsterdams Fonds voor de Kunst, Centercom Buitenreclame, DNTW Advocaten, Stichting DOEN, Expat Center Amsterdam, IFAA, Rabobank Amsterdam, Subbacultcha! en Vandejong Creative Agency.

 


 

 


 

 

Boek in de zomer een landelijk winkelcentra of supermarkten pakket en ontvang:

Centercom, Online adverteren, Aanbieding, Eyetracking, onderzoek, Supermarkten, Winkelcentra

Gepubliceerd op 4 juli 2014

Met name outdoor is een vluchtig medium en heeft vaak te maken met veel af leiding van de omgeving. Toch weet de ene uiting beter op te vallen dan de andere uiting. Dit komt puur door juiste inzet van de creatie. In de korte tijd dat er gekeken wordt blijkt vaak dat het design van doorslaggevend belang is in de effectiviteit van de uiting.  


Eyetracking kan veel inzichten en learnings geven over het effect van creatie. Eyetracking is een techniek die het kijkpatroon van de respondent meet door 50 keer per seconden te registreren waar de respondent naar kijkt. Met deze techniek kunt u exact meten wat de aandacht trekt en wat het kijkpatroon is.
 
Deze actie is de ideale mogelijkheid om gratis uw campagne uiting te laten testen d.m.v. Eyetracking. Na de test ontvangt u een rapport met onder andere mockups (visualisatie mogelijke verbeterpunten). Deze verbeterpunten leiden vaak tot een effectievere uiting. Centercom herhaalt vervolgens gratis uw campagne met de verbeterde uiting en neemt ook het drukwerk voor haar rekening.


 Neem voor meer informatie contact op met uw accountmanager via 020-4609085


*Uitingtest is op basis van 1 uiting. Drukwerk voor de 1e flight is voor eigen rekening. Drukwerk van de verbeterde creatie (1 uiting) neemt Centercom voor haar rekening. Het hele traject dient plaats te vinden in de periode juli t/m augustus 2014. Actie is niet van toepassing op reeds geboekte campagnes of lopende offertes en is te reserveren zolang er nog ruimte beschikbaar is.
 


 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION