Platform Buitenreclame Exploitanten wordt OUTREACH

Outreach, onderzoek, BRO, PBE, A0 buitenreclame

Gepubliceerd op 14 november 2014

Platform Buitenreclame Exploitanten wordt OUTREACH


Het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE) heeft een nieuwe naam: Outreach.

Naast het vertegenwoordigen van de buitenreclame exploitanten in Nederland en het Buitenreclame bereiksonderzoek, wil Outreach de mogelijkheden van buitenreclame, het hoge bereik en de grote effectiviteit ervan, bekend maken bij een groter publiek. Dit alles aan de hand van onderzoeksresultaten en creatieve en effectieve voorbeelden uit binnen- en buitenland.


 

 

Centercom wint concessie Zwolle

Concessie Driehoeksborden Zwolle en Schiedam

Gepubliceerd op 11 november 2014

Per 1 januari 2015 ver­sterkt Cen­ter­com haar posi­tie in de markt van A0-reclamedisplays met de nieuwe con­cessi­es­tad Zwolle.


Naast de 120 A0-Frames die Centercom reeds aanbood in Zwolle, worden met de nieuwe concessie 250 A0-reclamedisplays toegevoegd aan het netwerk van Centercom.

Centercom Buitenreclame is met ruim 30.000 reclamevlakken, verspreid over heel Nederland, de grootste aanbieder van A0-reclame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.


 

 

Hallo Schiedam, hallo Zwolle!

Concessie Driehoeksborden Zwolle en Schiedam

Gepubliceerd op 3 oktober 2014

Centercom kan twee nieuwe concessiesteden toevoegen, Schiedam en Zwolle. De gemeente Schiedam is per 1 oktober jl. toegevoegd aan het netwerk van Centercom. Met de komst van deze gemeente zijn 130 A0-reclamedisplays toegevoegd aan het bestaande netwerk van Centercom.


Schiedam is een goede aanvulling op onze andere concessiesteden, zoals Rotterdam, Vlaardingen en Dordrecht. Centercom biedt hiermee in de regio Rotterdam een groot bereik met een interessante spreiding. De gemeente Zwolle wordt per 1 januari 2015 toegevoegd aan het netwerk van Centercom. Naast de 140 A0-Frames die Centercom reeds aanbood in Zwolle worden met de nieuwe concessie 250 A0-reclamedisplays toegevoegd.

 

 

Old Amsterdam

Old Amsterdam in Retailsigns en Floorboards

Gepubliceerd op 3 oktober 2014

Om de awareness van het gebruik van producten van Old Amsterdam tijdens de borrel te verhogen heeft Old Amsterdam primair haar campagne ingezet in Retailsigns en Floorboards in het netwerk van supermarkten van Centercom.



Op de vraag waarom specifiek Centercom is ingezet, is Marjolijn Maas (Brandmanager Old Amsterdam) duidelijk: “Top of mind op en nabij de aankoopplek is voor onze producten enorm belangrijk. Daar worden de meeste aankoopbeslissingen genomen”. Binnenkort zal, naast supermarkten,  ook TV, kwalitatieve sampling en Facebook worden ingezet. Het is op dit moment (week 39, red.) nog te vroeg om te kunnen spreken van een saleslift, maar eerdere ervaringen met het inzetten van Centercom hebben geleerd dat er zeker saleslift zichtbaar zal zijn op het totaal niveau, aldus Marjolijn Maas.

 

 

Museumcongres 9 & 10 oktober

Museumcongres 2014 Leeuwarden

Gepubliceerd op 3 oktober 2014

Volgende week is het zover: het Museumcongres 2014. De achtste editie van het congres wordt op 9 & 10 oktober gehouden in de Stadsschouwburg de Harmonie in Leeuwarden. Ook Centercom is hierbij aanwezig! Bent u van plan om te gaan?

 


Breng dan zeker een bezoekje aan de stand van Centercom. Linda en Leonie zijn op de stand aanwezig om u alles te vertellen over de mogelijkheden van ons netwerk. Daarnaast kunt u even heerlijk ontspannen in onze massagestoel en meedingen naar mooie prijzen.


Kijk voor meer informatie over het museumcongres op www.museumcongres.nl.

 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION