We are Public

Cultuur, buitenreclame, adverteren op straat, straatborden, wegborden, A0, Driehoeksborden, reclame, goedkoop

Gepubliceerd op 9 juli 2014

Public is het nieuwe geluid uit de Nederlandse culturele sector.


Via Public kunnen cultuurliefhebbers maandelijks zeer voordelig 30 speciaal geselecteerde voorstellingen, concerten of exposities bezoeken bij een van de ruim 30 aangesloten concertzalen, filmhuizen, musea en theaters. Oprichters Leon Caren en Bas Morsch willen met Public een positieve impuls geven aan de Nederlandse culturele sector, nieuwe publieksstromen mobiliseren en zowel cultuurmakers als culturele instellingen ondersteunen.
 

Om in september te kunnen beginnen met het programma zoekt Public vóór 15 juli 2014 2.500 leden voor dit nieuwe cultuurlidmaatschap.

Public is een project van De Nieuwe Cultuur Stichting en wordt mede mogelijk gemaakt door Amsterdams Fonds voor de Kunst, Centercom Buitenreclame, DNTW Advocaten, Stichting DOEN, Expat Center Amsterdam, IFAA, Rabobank Amsterdam, Subbacultcha! en Vandejong Creative Agency.

 


 

 


 

 

Boek in de zomer een landelijk winkelcentra of supermarkten pakket en ontvang:

Centercom, Online adverteren, Aanbieding, Eyetracking, onderzoek, Supermarkten, Winkelcentra

Gepubliceerd op 4 juli 2014

Met name outdoor is een vluchtig medium en heeft vaak te maken met veel af leiding van de omgeving. Toch weet de ene uiting beter op te vallen dan de andere uiting. Dit komt puur door juiste inzet van de creatie. In de korte tijd dat er gekeken wordt blijkt vaak dat het design van doorslaggevend belang is in de effectiviteit van de uiting.  


Eyetracking kan veel inzichten en learnings geven over het effect van creatie. Eyetracking is een techniek die het kijkpatroon van de respondent meet door 50 keer per seconden te registreren waar de respondent naar kijkt. Met deze techniek kunt u exact meten wat de aandacht trekt en wat het kijkpatroon is.
 
Deze actie is de ideale mogelijkheid om gratis uw campagne uiting te laten testen d.m.v. Eyetracking. Na de test ontvangt u een rapport met onder andere mockups (visualisatie mogelijke verbeterpunten). Deze verbeterpunten leiden vaak tot een effectievere uiting. Centercom herhaalt vervolgens gratis uw campagne met de verbeterde uiting en neemt ook het drukwerk voor haar rekening.


 Neem voor meer informatie contact op met uw accountmanager via 020-4609085


*Uitingtest is op basis van 1 uiting. Drukwerk voor de 1e flight is voor eigen rekening. Drukwerk van de verbeterde creatie (1 uiting) neemt Centercom voor haar rekening. Het hele traject dient plaats te vinden in de periode juli t/m augustus 2014. Actie is niet van toepassing op reeds geboekte campagnes of lopende offertes en is te reserveren zolang er nog ruimte beschikbaar is.
 


 

 


 

 

Santa Maria zichtbaar op POS

Centercom, Online adverteren, A0, Abri, Buitenreclame, wegborden, adverteren, OOH, Point of sale, santa maria, vloersticker, Supermarkten

Gepubliceerd op 1 juli 2014

In week 24 en 25 heeft de campagne van Santa Maria, Geef smaak aan je Mexicaanse wraps, in diverse winkelcentra en supermarkten door heel Nederland gehangen. Om consumenten te herinneren aan de Mexicaanse maaltijd heeft Santa Maria naast TV ook Centersigns, Posterscreens, Retailsigns en Floorboards van Centercom ingezet.


 

Carin van Thiel, Marketing manager bij Santa Maria: “Veel consumenten eten regelmatig Mexicaans, maar het staat vaak niet standaard op het menu. Door zichtbaar te zijn aan het begin van de shopping trip, op het point-of-purchase, kunnen consumenten op het juiste idee gebracht worden.” De mogelijkheden van communicatie in de retail zijn in Nederland beperkt, maar Centercom biedt een mooie ingang, aldus Carin van Thiel.
 

Het is nog te vroeg om iets te zeggen over de behaalde resultaten van de campagne, maar uit de vele positieve reacties die Santa Maria uit de markt heeft ontvangen, kan in ieder geval afgeleid worden dat ze goed zichtbaar waren! De campagne zal op TV en online nog het hele jaar voortgezet worden, om zo verder te bouwen aan dit mooie, smaakvolle merk.


 


 

 

Waar kan ik adverteren op A0?

Centercom, Online adverteren, A0, Abri, Buitenreclame, wegborden, adverteren, OOH, Point of sale, Hoffman, benelux

Gepubliceerd op 1 juli 2014

Om antwoord te geven op bovenstaande vraag heeft Centercom in kaart gebracht in welke gemeenten op A0 geadverteerd kan worden en bij welke exploitant.
 


Deze poster getiteld: het A0-landschap, is vervolgens uitgereikt aan diverse klanten van Centercom. De poster is zeer positief ontvangen en inmiddels een groot succes.

Ook de poster van het A0-Landschap ontvangen? Bel gratis: 0800-024 24 10.
 


 

 

Komt dat zien..

Centercom, Online adverteren, A0, Abri, Buitenreclame, wegborden, adverteren, OOH, Point of sale, Hoffman, benelux

Gepubliceerd op 1 juli 2014

Het nieuwe theaterseizoen komt eraan! Dat betekent nieuwe voorstellingen, optredens, shows  en festivals. Zorg ervoor dat uw publiek en uw bezoekers weten wat er het nieuwe seizoen speelt en boek nu uw campagnes. Het netwerk van Centercom is perfect voor het communiceren van theatervoorstellingen, evenementen, optredens festivals en nog veel meer.


 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION