Centercom start concessie in Groningen!

BLOG 04 CONCESSIE GRONINGEN

Gepubliceerd op 22 mei 2018 


In mei 2018 heeft Centercom Buitenreclame de aanbesteding van Groningen gewonnen. Hiermee voegen we, in het noorden van Nederland, 300 2-Signs toe aan het huidige netwerk.


Groningen wordt nu gevuld met 50 borden meer dan de vorige buitenreclame exploitant. Er worden volledig nieuwe borden gemonteerd rond verschillende lichtmasten. Daarnaast blijft Centercom de exploitatie van A0-Frames in Groningen voortzetten.


De nieuwe 2-Signs in Groningen worden verdeeld in series van 10, 20 en 30 displays. Elke serie van 10 stuks zijn specifiek beschikbaar in delen van de stad, zoals: Centrum, Beijum, Lewenborg, Zuid, Paddepoel, Selwerd en Vinkhuizen.


Na de verdeling van de nieuwe concessie over Groningen worden Ten Boer en Haren later toegevoegd aan dit netwerk.

 


 

 

 

Het Centercom Subsidiefonds 2018

BLOG 02 CENTERCOM SUBSIDIEFONDS

Gepubliceerd op 22 mei 2018 

 

Nederland zit boordevol cultuur en de promotie hiervan moedigen we bij Centercom met veel enthousiasme aan. Om de cultuursector hierin te ondersteunen organiseert Centercom alweer voor de derde keer het Centercom Subsidiefonds. Dit jaar met een AANGEPASTE OPDRACHT!

 

Het Centercom Subsidiefonds stelt een buitenreclamecampagne voor de duur van 1 jaar ter beschikking ter waarde van maar liefst € 50.000, -. Iedere culturele instelling kan aanspraak maken op dit fonds. De uitreiking vindt jaarlijks plaats op Prinsjesdag, de derde dinsdag in september.

 

Aanspraak maken op dit fantastische fonds? Schrijf voor jullie culturele instelling een creatief outdoor communicatieplan waarmee jullie ons gaan overtuigen. Het plan dient ingeleverd te worden voor 1 september 12:00 uur. Klik hier voor de (nieuwe) opdracht en de voorwaarden van Het Centercom Subsidiefonds.

 

 


 

 

 

Zalando presenteert spectacular campagne

BLOG 03 SPECTACULAR

Gepubliceerd op 22 mei 2018 

 

Campagnes kunnen bestaan uit verschillende kleuren, stijlen of smaken. Moeilijk om dit in 1 uiting samen te vatten. De Spectacular campagnes van Centercom bieden de mogelijkheid om met verschillende (aansluitende) uitingen volledig het straatbeeld domineren.

 

Zo werd onlangs door Zalando zo’n campagne ingezet. Voor hun campagne ‘Me. Unlimited.’ maakte zij een serie aan uitingen die hun visie ‘Mode kent geen grenzen’ moest versterken. Het gezicht van de campagne werd getekend door vier bekende rolmodellen met allemaal een eigen (kleding)stijl.

 

Met dit gezicht ging de campagne van start via out-of-home, tv-reclame en online advertenties. Een campagne via ons Buitenreclamenetwerk zorgt voor een mooie versterking in bereik.

 

Met deze uitgebreid ingezette campagne kondigde ze het nieuwe lente/zomer modeseizoen van 2018 aan. Zalando laat hiermee zien dat ze niet alleen in kleding uniek zijn en op willen vallen, maar ze dit ook doorzetten in hun promotie.

 

 


 

 

 

Digitalisering met CENTERCOM LIVE!

BLOG 05 DIGITALISERING

Gepubliceerd op 22 mei 2018 

 

Een aantal maanden geleden klonk het startschot voor CENTERCOM LIVE!. Hét digitaliseringsproces van ons Supermarktennetwerk dat bestaat uit 500 supermarkten. De oude analoge scrollers worden momenteel omgebouwd tot hypermoderne 65 inch High Brightness digitale SmartScreens met een snelheid van 16 winkels per week.

Met de nieuwe SmartScreens bereiken verschillende campagnes miljoenen mensen die elke dag naar de supermarkt trekken. Door middel van bewegend beeld trekken campagnes extra de aandacht en door het digitaal aansturen en inplannen op afstand zijn campagnes altijd snel en flexibel inzetbaar.

Een specifieke regionale doelgroep? Geen probleem. Met de nieuwe SmartScreens is naast nationaal adverteren ook lokaal adverteren een optie. In alle locaties hangen de schermen op het point-of-sale. Deze opvallende herinnering bij het aankoopmoment helpt de klanten de drempel over naar de aankoop van het geadverteerde product.

 

Meer informatie over de digitalisering: Kijk op centercomlive.nl

 

 

 

 

Centercom introduceert CENTERCOM LIVE in supermarkten

BLOG CENTERCOM LIVE

Gepubliceerd op 6 maart 2018 


Met de introductie van CENTERCOM LIVE! geeft Centercom het startschot voor het digitaliseringsproces van haar supermarktennetwerk in 500 supermarkten.

De aankomende maanden zal Centercom haar bestaande scroller-netwerk ombouwen naar 65 inch High Brightness digitale SmartScreens. De digitalisering vindt in rap tempo plaats. Er worden gemiddeld 16 winkels per week omgebouwd. Centercom verwacht in de zomer 2018 CENTERCOM LIVE! afgerond te hebben.

SmartScreens geven A-merk fabrikanten de mogelijkheid te adverteren met bewegend beeld waardoor zowel de attentiewaarde van de commercial als de impact op boodschappers exponentieel toeneemt. Daarnaast biedt het de mogelijkheid in te spelen op de actualiteit. Binnen 30 minuten na ontvangst van de content sta je LIVE! in het supermarktennetwerk door heel Nederland.

De eerste 50 winkels zijn reeds omgebouwd en staan al LIVE! Ga naar www.centercomlive.nl 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION