Hallo Den Bosch!

Den bOsch, Shertogenbosch, Concessie, reclame, driehoeksborden, A0, buitenreclame, eigen poster, a0poster

Gepubliceerd op 13 april  2015


Per 1 april 2015 versterkt Centercom haar positie in de markt van A0-reclamedisplays met de nieuwe concessiestad Den Bosch.


Naast de reeds bestaande 150 A0-Frames in Den Bosch, worden met de nieuwe concessie 300 A0-reclamedisplays toegevoegd aan het netwerk. Centercom Buitenreclame is met ruim 31.000 reclamevlakken, verspreid over heel Nederland, de grootste aanbieder van A0-reclame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.  
 


 

 


 

 

Een persoonlijke valentijnsboodschap op een A0-poster op straat!

VAlenijtn, A0, buitenreclame, eigen poster, a0poster

Gepubliceerd op 25 februari  2015

 

Valentijnsdag, de dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, kaarten, of…. A0-posters!


Wij bedachten voor Valentijnsdag een ludieke actie, waarbij iemand zijn of haar geliefde kon verrassen met een persoonlijke boodschap op straat. Vanaf 6 februari hingen op 20 verschillende locaties verspreidt over heel Amsterdam posters met de oproep aan een ieder om een tweet te sturen naar Centercom, om zo kans te maken op een persoonlijke Valentijnsposter. 
 
Uit alle inzendingen zijn de leukste gekozen en voor die mensen hebben wij hun persoonlijke boodschap en afbeelding laten afdrukken op A0-posters. De dag voor Valentijnsdag zijn deze weer in ons netwerk teruggehangen. In de dagen rondom Valentijnsdag hebben zij dus aan heel Amsterdam kunnen laten zien hoeveel ze van hun geliefde houden.
 
Zie het resultaat; een geslaagde en liefdevolle Valentijnsdag 2015!


 

 


 

 

Centercom gaat digitaal met Stadshart Amstelveen

Digitaal, Winkelcentra, stadshart, adverteren, abri, interactief

Gepubliceerd op 16 februari  2015

 

De start van het digitale netwerk van Centercom is een feit. Winkelcentrum Stadshart Amstelveen is het eerste winkelcentrum, waar het bestaande netwerk van reclamedisplays van Centercom is vervangen door digitale displays, de zogeheten SMARTscreens.


In totaal bevat dit nieuwe SHOPPERSchannel in Stadshart Amstelveen 16 SMARTscreens en een opvallend LED scherm van 23m2, het ICONICscreen.
 

Na de digitalisering van Stadshart Amstelveen, zullen in de komende maanden ook de bestaande netwerken in de overige winkelcentra van Centercom, omgebouwd worden tot digitale netwerken met SMARTscreens.


 


 

 

Hallo Etten-Leur, Zutphen en Sliedrecht!

“Buitenreclame,

Gepubliceerd op 21 januari 2015

Centercom breidt uit in het nieuwe jaar! In het eerste kwartaal van 2015 wordt ons buitenreclame netwerk uitgebreid met 115 2-Signs in Etten-Leur, 80 2-Signs in Zutphen en 30 2-Signs in Sliedrecht.


Sliedrecht is tevens een mooie aanvulling op de overige Drechtsteden die reeds tot het netwerk van Centercom behoren, te weten Alblasserdam, Dordrecht, Papendrecht en Zwijndrecht. Bekijk hier alle concessiesteden van Centercom.

 

 


 

 


 

 

Inpakken en weggeven

“Winkelcentra,

Gepubliceerd op 21 januari 2015

Om de campagne Unexpected Shopping in winkelcentrum Stadshart te Amstelveen extra onder de aandacht te brengen heeft Centercom een Centersign aangepast waarmee gratis inpakpapier kon worden verkregen.


Bezoekers konden hun Kerstcadeaus meteen inpakken op een inpaktafel, met behulp van de aanwezige hostess. Het winkelcentrum draagt met deze unieke Spectacular bij aan een onverwacht hoog serviceniveau voor het winkelend publiek.

 



 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION