Confrontatie dichtbij het aankoopmoment

Smartscreen spa

Gepubliceerd op 8 juli  2015

“Het type media dat voor het merk Spa wordt ingezet wisselt per campagne en is afhankelijk van de merkdoelstelling”, aldus Roel Meens, Product Manager Spa Bruisend. ”Spa ondersteunt momenteel de innovatie Spa Bruisend met een vleugje smaak, om awareness & trial te stimuleren. Naast buitenreclame (landelijk en near-store) wordt ook TV, online video, sampling en online advertising ingezet.”


De kracht van Buitenreclame volgens Roel Meens: “Spa Bruisend met een vleugje smaak is een productrange die we in 2012 hebben geïntroduceerd. Daarom is er nog steeds ruimte om awareness en trial te verbeteren. Buitenreclame is een mediumtype met een additioneel bereik dat bijdraagt aan deze doelstelling, dat het mogelijk maakt om consumenten dicht op het aankoopmoment te confronteren met Spa Bruisend met een vleugje smaak”. In juni is Spa te zien geweest in het winkelcentra netwerk van Centercom. Ook in de maanden juli en augustus zal de campagne van Spa Bruisend met een vleugje smaak te zien zijn in het netwerk van Centercom.    


 

 


 

 

Digitaal netwerk Centercom groeit hard

“Vier

Gepubliceerd op 5 juni  2015


In navolging van winkelcentrum Stadshart Amstelveen heeft Centercom weer 10 nieuwe winkelcentra voorzien van SMARTscreens.


Onder andere winkelcentrum Vier Meren in Hoofddorp (120.000 bezoekers p.w.), de Oranjerie in Apeldoorn (80.000 bezoekers p.w.), Willem Eggert in Purmerend (120.000 bezoekers p.w.) en Makado Centrum Schagen (85.000 bezoekers p.w.) zijn inmiddels volledig gedigitaliseerd. Hiermee komt het totale digitale netwerk van Centercom op 26 winkelcentra. De komende maanden worden wekelijkse nieuwe winkelcentra ingericht met SMARTscreens van Centercom. Eind 2015 zullen naar verwachting de 100 grootste winkelcentra ingericht zijn met ruim 1.000 SMARTscreens.   


 

 


 

 

De kracht van buitenreclame

Nederland, Schoon, NL school, Buitenreclame, Zwerfafval, Zichtbaar, Crossmedia, Social

Gepubliceerd op 13 april  2015


In week 12 heeft de campagne Landelijke Opschoondag te zien geweest in het netwerk van
Centercom. Robert Mohring, Media Consultant Mediaxplain*, is nauw betrokken geweest bij deze campagne.



“De kracht van buitenreclame zit in de zichtbaarheid op straatniveau. Je kunt niet aan buitenreclame ontkomen”, aldus Robert Möhring, Media Consultant bij Mediaxplain*, verantwoordelijk voor de campagne ‘landelijke Opschoondag’ van Stichting Nederland Schoon in het buitenreclamenetwerk van Centercom. De campagne is opgezet ter aankondiging van de Landelijke Opschoondag op zaterdag 28 maart. Robert Möhring is nauw betrokken geweest bij deze campagne en vertelt ons er graag meer over.


”We werken op continu basis aan de naamsbekendheid van Supporter van Schoon, maar willen natuurlijk ook dat zoveel mogelijk mensen zich aanmelden als Supporters van Schoon. Buitenreclame is een onderdeel van een crossmediale jaarcampagne. Naast de buitenreclame van Centercom zetten we onder andere TV, online en social media in voor deze campagne en elk medium dient in dit geval een ander doel.” We hebben voor Centercom Buitenreclame gekozen omdat we hiermee, naast de targeting instrumenten via online, de campagne sterk lokaal kunnen maken. Het netwerk is daarnaast bij uitstek geschikt voor het aankondigen van evenementen. De Landelijke Opschoondag is het jaarlijkse evenement van de Supporters van Schoon en past daarmee perfect bij het medium.


De campagne wordt goed ontvangen en men komt de campagne tegen op verschillende platformen. De brede exposure die we met de inzet wilden realiseren lijkt daarmee op het eerste oog zeer geslaagd. Maar het belangrijkste is dat heel Nederland zijn/haar handen uit de mouwen steekt en zo ook een steentje bijdraagt aan een schoner Nederland.


De kracht van buitenreclame zit in de zichtbaarheid op straatniveau, aldus Robert. “De consument kijkt TV, luistert radio, is online actief, maar beweegt zich ook door de straten van Nederland. Je kunt niet aan buitenreclame ontkomen en het feit dat je veel contacten realiseert met je doelgroep maakt het medium erg sterk binnen deze campagne.”


Stichting Nederland Schoon heeft als hoofddoel om zwerfafval in Nederland te voorkomen en te bestrijden. Stichting Nederland Schoon is een onafhankelijke stichting die in 1991 door het bedrijfsleven, de ANWB en de NVRD is opgericht. In 2013 is Supporter van Schoon als landelijk initiatief gestart met als doel om zoveel mogelijk medestanders te verenigen om zo een grotere vuist te maken tegen zwerfafval.
 


 

 


 

 

Online uw eigen A0-reclamecampagne regelen

A0, Reclame, Online, Adverteren, Booking, Zichtbaar, duidelijk, driehoeksborden, Billboards

Gepubliceerd op 13 april  2015


Online een A0-reclamecampagne op straat regelen. Het kan nu met onze nieuwe website
A0booking.com.



A0booking.com biedt A0-reclameborden in alle gemeenten in Nederland waarop geadverteerd kan worden. In 4 eenvoudige stappen regel je zelf je eigen campagne op straat. Je kiest de provincie en de gemeente waarin je wilt adverteren en je ziet vervolgens gelijk waar de reclamedisplays zich bevinden én misschien nog wel belangrijker, wat ze kosten. Simpeler en sneller kan het haast niet.

 


Probeer het nu zelf op www.A0booking.com.
 


 

 


 

 

Centercom op het Congres Podiumkunsten 2015

Congres, Podiumkunsten, Concerten, aankondiging, 2015 A0, buitenreclame, eigen poster, a0poster

Gepubliceerd op 13 april  2015, aangepast op 13 mei 2015


Wij zijn erbij! Op 18 en 19 mei zijn wij, Linda en Maaike, aanwezig met een stand op de paradeplaza van het Congres Podiumkunsten in Dordrecht.
 


Tussen de verschillende workshops en presentaties door bent u van harte welkom op onze stand, waar wij u alles kunnen vertellen over de mogelijkheden die Centercom te bieden heeft. Met ons buitenreclame netwerk van meer dan 31.000 vlakken verspreid over heel Nederland, brengen wij uw voorstelling of festival onder de aandacht bij het grote publiek.


Je kunt tevens kans maken op één van de vijf ICE-watches die wij weggeven als je het juiste antwoord weet op onze
prijsvraag. Dus kom langs en win!


Tot ziens op het Congres Podiumkunsten. 


 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION