Zichtbaar tijdens de feestdagen |
|
Gepubliceerd op 30 oktober 2015 |
100% retail bereik - Men geeft gemiddeld 170 euro extra per huishouden uit tijdens feestdagen, CBS-CBL - Consumentenvertrouwen neemt toe, GfK - Point-of-Sale - OOH beïnvloed het koopgedrag, CBS/CBL - 90% van de Nederlanders viert kerst - 88% van de Nederlandse consumenten geeft aan dat het bezoeken van fysieke winkels onderdeel is van aankoopproces - CBRE onderzoek Het is bekend dat mensen tijdens de feestdagen meer geld uitgeven. Sint en kerst, maar ook oud en nieuw geven de detailhandel een extra impuls van naar schatting 1,3 miljard euro. Ook het consumentenvertrouwen neemt weer toe. Zorg dus voor optimale zichtbaarheid voor en tijdens de feestdagen. Onze reclamedisplays staan daar waar uw klanten zich bevinden. Tevens is ons digitale netwerk zeer snel inzetbaar op deze speciale momenten in het jaar en het gebruik van animatie of video zorgt voor extra attentiewaarde. En….je kunt buitenreclame natuurlijk niet uitzetten, wegzappen, of wegklikken ;-) |
![]() |
Winkelcentrum Dukenburg in Nijmegen (120.000 bezoekers p/wk), Zomaar een greep uit de lijst van nieuwe winkelcentra die de afgelopen weken zijn voorzien van onze SMARTscreens.
|
![]() |
Bekijk onze eerdere updates hier
Lieve Esther, wil je met me trouwen? |
|
Gepubliceerd op 28 september 2015 |
Eind september hing er een wel heel originele poster in één van onze reclameborden in Zwolle: ”Lieve Esther, wil je met me trouwen?” Marcel Bulten uit Zwolle wilde op een bijzondere manier zijn vriendin Esther ten huwelijk vragen. Hij melde zich begin maart bij Centercom met het idee om een huwelijksaanzoek te doen via onze reclameborden in Zwolle. Na alles doorgenomen te hebben, heeft hij samen met zijn zoon een prachtige poster ontworpen. Maandag 28 september was het dan eindelijk zo ver, de uiting met de tekst: ”Lieve Esther, wil je met me trouwen?” hing op straat in Zwolle. Op de poster stond nog een tweede hint, een saxofonist. Marcel speelt Saxofoon en hopelijk is deze hint duidelijk genoeg geweest voor Esther.
Het antwoord van Esther? Op de route naar huis hing op iedere boom een A4-tje met grote letters JA!
|
Zoetermeer, onze allernieuwste aanwinst |
|
Gepubliceerd op 17 augustus 2015 |
|
SMART adverteren |
|
Gepubliceerd op 8 juli 2015 |
Direct daar adverteren waar de shopper zich bevindt, met gebruik van video of animatie, op strategische posities in het winkelcentra. Dat is SMART adverteren! Onze SMARTscreens hebben een hoge attentiewaarde en zorgen voor directe interactie met de shopper. Daarnaast bieden onze digitale schermen nog veel meer voordelen, zoals het inspelen op temperatuur, actualiteiten en seizoenen.Winkelcentrum Vier Meren in Hoofddorp, Makado Centrum in Schagen, de Oranjerie in Apeldoorn, Stadshart Zoetermeer, De Heuvel in Eindhoven en de Molenpoort in Nijmegen. Dit is slechts een greep uit ons winkelcentra netwerk waar onze SMARTscreens te vinden zijn. Inmiddels zijn 26 van onze winkelcentra gedigitaliseerd.
|