Centercom Digital update

Winkelcentrum Dukenburg in Nijmegen (120.000 bezoekers p/wk),
Wagnerplein in Tilburg (100.000 bezoekers p/wk),
winkelcentrum Paddepoel in Groningen (90.000 bezoekers p/wk) en
winkelcentrum Overvecht in Utrecht (115.000 bezoekers p/wk).

 

Zomaar een greep uit de lijst van nieuwe winkelcentra die de afgelopen weken zijn voorzien van onze SMARTscreens.


Inmiddels staat de teller op ruim 400 SMARTscreens verspreid over winkelcentra in heel Nederland. En we gaan voorlopig nog wel even door. Het uiteindelijke doel is een totaalpakket van 1000 SMARTscreens verspreid over de 100 grootste winkelcentra in Nederland. Telt u mee?


Wilt u meer informatie of een campagne aanvragen? Bel 020 4609085


 

Digitaal adverteren, Winkelcentra, Stadshart, Shoppers, Bereik


Bekijk onze eerdere updates hier

 

 



 


 

Lieve Esther, wil je met me trouwen?

A0, Aanzoek, Origineel

Gepubliceerd op 28 september  2015

 

Eind september hing er een wel heel originele poster in één van onze reclameborden in Zwolle: ”Lieve Esther, wil je met me trouwen?”
 

Marcel Bulten uit Zwolle wilde op een bijzondere manier zijn vriendin Esther ten huwelijk vragen. Hij melde zich begin maart bij Centercom met het idee om een huwelijksaanzoek te doen via onze reclameborden in Zwolle. Na alles doorgenomen te hebben, heeft hij samen met zijn zoon een prachtige poster ontworpen. Maandag 28 september was het dan eindelijk zo ver, de uiting met de tekst: ”Lieve Esther, wil je met me trouwen?” hing op straat in Zwolle. Op de poster stond nog een tweede hint, een saxofonist. Marcel speelt Saxofoon en hopelijk is deze hint duidelijk genoeg geweest voor Esther.
 


Het bord stond in het begin van de wijk waarin ze wonen. Esther rijdt iedere dag langs als ze naar haar werk gaat. Marcel: "Als dit niet opvalt en de hint is nog niet duidelijk, dan weet ik het ook niet meer.” Het bord is namelijk niet te missen.


Het antwoord van Esther? Op de route naar huis hing op iedere boom een A4-tje met grote letters  JA!



 


 

 

Zoetermeer, onze allernieuwste aanwinst

adverteren, zoetermeer, buitenreclame, billboards, straatborden

Gepubliceerd op 17 augustus  2015


Per 1 september 2015 is Centercom de nieuwe concessiehouder van de A0-reclamedisplays in de gemeente Zoetermeer.

Met deze nieuwe concessie worden er 250 A0-reclamedisplays toegevoegd aan ons netwerk in de gemeente Zoetermeer.

Centercom Buitenreclame is met ruim 31.000 reclamevlakken verspreid over heel Nederland, de grootste aanbieder van A0-reclame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.


 


 

 

SMART adverteren

Smartscreen HenM

Gepubliceerd op 8 juli  2015

Direct daar adverteren waar de shopper zich bevindt, met gebruik van video of animatie, op strategische posities in het winkelcentra. Dat is SMART adverteren! Onze SMARTscreens hebben een hoge attentiewaarde en zorgen voor directe interactie met de shopper. Daarnaast bieden onze digitale schermen nog veel meer voordelen, zoals het inspelen op temperatuur, actualiteiten en seizoenen.


Winkelcentrum Vier Meren in Hoofddorp, Makado Centrum in Schagen, de Oranjerie in Apeldoorn, Stadshart Zoetermeer, De Heuvel in Eindhoven en de Molenpoort in Nijmegen. Dit is slechts een greep uit ons winkelcentra netwerk waar onze SMARTscreens te vinden zijn. Inmiddels zijn 26 van onze winkelcentra gedigitaliseerd.

De komende maanden worden wekelijkse nieuwe winkelcentra ingericht met SMARTscreens van Centercom. Eind 2015 zullen naar verwachting de 100 grootste winkelcentra ingericht zijn met ruim 1.000 SMARTscreens.


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 020-460 90 85

 



 


 

 

Axolotl, Glasvleugelvlinder of de Japanse Makaak

Smartscreen spa

Gepubliceerd op 8 juli  2015

In week 25 en 26 is door heel Amsterdam, in het netwerk van Centercom, de nieuwe campagne van Artis te zien geweest. Deze ludieke campagne bestond uit A0-Frames, Driehoeksborden en Zuilen in allerlei verschillende kleuren om zo de diversiteit aan te geven van de dieren in Artis. Ieder bord, iedere kleur vertegenwoordigde een ander dier.


Deze ludieke buitenreclame campagne is ondersteund met een commercial op TV.


 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION