Centercom wint concessie Utrecht

Utrecht, Buitenreclame, a0, Vlakken, Reclame, Posters, Gemeente, aanbesteding,

Gepubliceerd op 18 januari  2016

 
Per 1 februari 2016 breidt Cen­ter­com haar posi­tie in de markt van A0-reclamedisplays verder uit met de nieuwe gemeente Utrecht.


Naast de 300 A0-Frames die Centercom reeds aanbood in Utrecht, worden met de nieuwe concessie 560 dubbelzijdige A0-reclamedisplays en 300 A0-Frames toegevoegd aan het buitenreclame netwerk van Centercom.

 

De gemeente Utrecht is een goede aanvulling op de andere concessiegemeenten van Centercom, zoals Amsterdam, Den Bosch, Eindhoven, Haarlem en Rotterdam. Met ruim 35.000 reclamevlakken, verspreid over heel Nederland, is Centercom Buitenreclame de grootste aanbieder van A0-r­eclame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.

 

 


 

 

Bekendmaking Winnaar ICEwatch

Week van de ondernemer, ICEwatch, Winnaar, Ondernemen, Beurs, 2015,

Gepubliceerd op 08 december  2015

 

Woensdag 25 en donderdag 26 waren onze accountmanagers Floortje en Marcel aanwezig op de WVDO in de RAI Amsterdam. Met een Centercom-stand én een prijsvraag! Inmiddels hebben wij alle inzendingen op de prijsvraag bekeken en uit alle goede inzendingen 1 winnaar gekozen.


 

Bij deze feliciteren wij van harte:

KOERT OTTEN van de Vitaminstore

Wij nemen op korte termijn contact met je op om deze speciale ICEwatch persoonlijk te overhandigen!

  

Het goede antwoord op de prijsvraag “Wat is de nieuwste concessie van Centercom?”, is de gemeente Zoetermeer.


 

 


 

 

Zichtbaar tijdens de feestdagen

Kerst, Winkelcentrum, inspiratie, feitjes

Gepubliceerd op 30 oktober  2015

 

100% retail bereik - Men geeft gemiddeld 170 euro extra per huishouden uit tijdens feestdagen, CBS-CBL - Consumentenvertrouwen neemt toe, GfK - Point-of-Sale - OOH beïnvloed het koopgedrag, CBS/CBL - 90% van de Nederlanders viert kerst - 88% van de Nederlandse consumenten geeft aan dat het bezoeken van fysieke winkels onderdeel is van aankoopproces - CBRE onderzoek
 

Het is bekend dat mensen tijdens de feestdagen meer geld uitgeven. Sint en kerst, maar ook oud en nieuw geven de detailhandel een extra impuls van naar schatting 1,3 miljard euro. Ook het consumentenvertrouwen neemt weer toe. Zorg dus voor optimale zichtbaarheid voor en tijdens de feestdagen. Onze reclamedisplays staan daar waar uw klanten zich bevinden. Tevens is ons digitale netwerk zeer snel inzetbaar op deze speciale momenten in het jaar en het gebruik van animatie of video zorgt voor extra attentiewaarde. En….je kunt buitenreclame natuurlijk niet uitzetten, wegzappen, of wegklikken ;-)



 

 


 

 

Centercom Digital update

Winkelcentrum Dukenburg in Nijmegen (120.000 bezoekers p/wk),
Wagnerplein in Tilburg (100.000 bezoekers p/wk),
winkelcentrum Paddepoel in Groningen (90.000 bezoekers p/wk) en
winkelcentrum Overvecht in Utrecht (115.000 bezoekers p/wk).

 

Zomaar een greep uit de lijst van nieuwe winkelcentra die de afgelopen weken zijn voorzien van onze SMARTscreens.


Inmiddels staat de teller op ruim 400 SMARTscreens verspreid over winkelcentra in heel Nederland. En we gaan voorlopig nog wel even door. Het uiteindelijke doel is een totaalpakket van 1000 SMARTscreens verspreid over de 100 grootste winkelcentra in Nederland. Telt u mee?


Wilt u meer informatie of een campagne aanvragen? Bel 020 4609085


 

Digitaal adverteren, Winkelcentra, Stadshart, Shoppers, Bereik


Bekijk onze eerdere updates hier

 

 



 


 

Lieve Esther, wil je met me trouwen?

A0, Aanzoek, Origineel

Gepubliceerd op 28 september  2015

 

Eind september hing er een wel heel originele poster in één van onze reclameborden in Zwolle: ”Lieve Esther, wil je met me trouwen?”
 

Marcel Bulten uit Zwolle wilde op een bijzondere manier zijn vriendin Esther ten huwelijk vragen. Hij melde zich begin maart bij Centercom met het idee om een huwelijksaanzoek te doen via onze reclameborden in Zwolle. Na alles doorgenomen te hebben, heeft hij samen met zijn zoon een prachtige poster ontworpen. Maandag 28 september was het dan eindelijk zo ver, de uiting met de tekst: ”Lieve Esther, wil je met me trouwen?” hing op straat in Zwolle. Op de poster stond nog een tweede hint, een saxofonist. Marcel speelt Saxofoon en hopelijk is deze hint duidelijk genoeg geweest voor Esther.
 


Het bord stond in het begin van de wijk waarin ze wonen. Esther rijdt iedere dag langs als ze naar haar werk gaat. Marcel: "Als dit niet opvalt en de hint is nog niet duidelijk, dan weet ik het ook niet meer.” Het bord is namelijk niet te missen.


Het antwoord van Esther? Op de route naar huis hing op iedere boom een A4-tje met grote letters  JA!



 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION