5 seconden TV eraf

“Outreach,

Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Dat scheelt in GRP’s niets en in effect ook niets. Nielsen bracht met behulp van ‘neurological ad compression’ de lengte van TV-commercials terug van 30’’ naar 15’’ en vond dat ze soms zelfs beter werkten.

 

Het Ehrenberg-Bass instituut vond in 2009 ook nauwelijks verschil tussen 30 en 15 seconden. Voor een correcte merktoekenning was het zelfs beter. Dus 5 seconden TV eraf, dat moet kunnen. Hiermee bespaar je 15% op je TV-flight. Genoeg geld voor een opmerkelijke buitenreclamecampagne. Die ook nog eens meer verkoopt dan een TV-campagne alleen. Kijk op de site van Outreach voor meer informatie.
 

 

 


 

 


 

 

Win kaarten voor de Soldaat van Oranje

“Soldaat,

Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Geef antwoord op de vraag hieronder en win kaarten voor de musical Soldaat van Oranje!


Hoeveel procentpunten neemt je bereik toe als je het Randstand pakket van Centercom toevoegt aan de Randstad pakketten van Exterion of van Clearchannel?

Mail je antwoord naar marketing[at]centercom.nl. De winnaar wordt z.s.m. bekendgemaakt.  

 


 

 

Centercom wint concessie Waddinxveen

BLOG ROTTERDAM

Gepubliceerd op 29 januari  2016

 

Vanaf 1 maart 2016 is Centercom de nieuwe concessiehouder van de A0-reclamedisplays in de gemeente Waddinxveen.

 

Met deze nieuwe concessie worden 50 A0-reclamedisplays toegevoegd aan het netwerk van Centercom.
 

Centercom Buitenreclame is met ruim 35.000 reclamevlakken, verspreid over heel Nederland, de grootste aanbieder van A0-re­clame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.

 

 


 

 

Centercom wint concessie Utrecht

Utrecht, Buitenreclame, a0, Vlakken, Reclame, Posters, Gemeente, aanbesteding,

Gepubliceerd op 18 januari  2016

 
Per 1 februari 2016 breidt Cen­ter­com haar posi­tie in de markt van A0-reclamedisplays verder uit met de nieuwe gemeente Utrecht.


Naast de 300 A0-Frames die Centercom reeds aanbood in Utrecht, worden met de nieuwe concessie 560 dubbelzijdige A0-reclamedisplays en 300 A0-Frames toegevoegd aan het buitenreclame netwerk van Centercom.

 

De gemeente Utrecht is een goede aanvulling op de andere concessiegemeenten van Centercom, zoals Amsterdam, Den Bosch, Eindhoven, Haarlem en Rotterdam. Met ruim 35.000 reclamevlakken, verspreid over heel Nederland, is Centercom Buitenreclame de grootste aanbieder van A0-r­eclame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.

 

 


 

 

Bekendmaking Winnaar ICEwatch

Week van de ondernemer, ICEwatch, Winnaar, Ondernemen, Beurs, 2015,

Gepubliceerd op 08 december  2015

 

Woensdag 25 en donderdag 26 waren onze accountmanagers Floortje en Marcel aanwezig op de WVDO in de RAI Amsterdam. Met een Centercom-stand én een prijsvraag! Inmiddels hebben wij alle inzendingen op de prijsvraag bekeken en uit alle goede inzendingen 1 winnaar gekozen.


 

Bij deze feliciteren wij van harte:

KOERT OTTEN van de Vitaminstore

Wij nemen op korte termijn contact met je op om deze speciale ICEwatch persoonlijk te overhandigen!

  

Het goede antwoord op de prijsvraag “Wat is de nieuwste concessie van Centercom?”, is de gemeente Zoetermeer.


 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION