Profiteer ook in de Randstad van de kracht van Centercom!

buitenreclame, adverteren op straat, straatborden, randstad, Reclame, goedkoop

Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Meer dan 40% van de totale bevolking woont in de Randstad. Amsterdam is met ruim 800.000 inwoners de grootste gemeente qua inwonersaantal. In dit zeer invloedrijke gebied wil je natuurlijk goed zichtbaar zijn, vandaar dat diverse buitenreclame-exploitanten een Randstad pakket aanbieden. Wij hebben de pakketten op een rij gezet en daar komen een paar opvallende conclusies uit:


* Met het Randstad pakket van Centercom bereik je veel mensen voor minder budget dan met Abri's
* A0 van Centercom is een goede aanvulling op de inzet van Abri; het bereik neemt toe met ruim 10 procentpunten, terwijl de k/1000 dalen.


"“Cijfers,

Daarnaast hebben we de diverse Randstad pakketten samengevoegd om een zo hoog mogelijk bereik te realiseren in de Randstad. 


"“Cijfers/

Kortom voor € 30.000 meer budget stijgt het bereik met 10 procentpunten en halveren de kosten per 1.000! 


 

 


 

 

Wat eten we vandaag?

“Supermarkten,

Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Met een dagelijkse stroom van ruim 4 mln klanten en een omzet van ruim € 56 miljard per jaar, staat de levensmiddelenhandel midden in de samenleving. Boodschappen doen wordt steeds meer een beleving en winkels gaan steeds meer op horeca lijken. Je kunt er eten, afhalen en bestellen. Instore ervaringen zijn belangrijker dan ooit. Klanten waarderen supermarkten met een 7½, wat een hoge score is voor een economische branche.


Centercom is de enige Out-of-Home exploitant met reclamevlakken die daadwerkelijk in dit netwerk bevinden. 100 % point-of-sale.
 

Adverteerders kunnen niet dichter op het aankoopmoment communiceren met de boodschapper. De boodschap heeft hierdoor de beste kans om bij de aankoop top-of-mind te zijn. Dit is erg effectief, aangezien maar liefst 70% van de aankoopbeslissingen in de supermarkt zelf wordt genomen. Ideaal dus voor actiematige campagnes!

Ons supermarktnetwerk bestaat uit 875 vlakken landelijk verspreid over 460 supermarkten. Met een campagne van een week bereik je al 1,9 miljoen mensen.

 


 

 


 

 

5 seconden TV eraf

“Outreach,

Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Dat scheelt in GRP’s niets en in effect ook niets. Nielsen bracht met behulp van ‘neurological ad compression’ de lengte van TV-commercials terug van 30’’ naar 15’’ en vond dat ze soms zelfs beter werkten.

 

Het Ehrenberg-Bass instituut vond in 2009 ook nauwelijks verschil tussen 30 en 15 seconden. Voor een correcte merktoekenning was het zelfs beter. Dus 5 seconden TV eraf, dat moet kunnen. Hiermee bespaar je 15% op je TV-flight. Genoeg geld voor een opmerkelijke buitenreclamecampagne. Die ook nog eens meer verkoopt dan een TV-campagne alleen. Kijk op de site van Outreach voor meer informatie.
 

 

 


 

 


 

 

Win kaarten voor de Soldaat van Oranje

“Soldaat,

Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Geef antwoord op de vraag hieronder en win kaarten voor de musical Soldaat van Oranje!


Hoeveel procentpunten neemt je bereik toe als je het Randstand pakket van Centercom toevoegt aan de Randstad pakketten van Exterion of van Clearchannel?

Mail je antwoord naar marketing[at]centercom.nl. De winnaar wordt z.s.m. bekendgemaakt.  

 


 

 

Centercom wint concessie Waddinxveen

BLOG ROTTERDAM

Gepubliceerd op 29 januari  2016

 

Vanaf 1 maart 2016 is Centercom de nieuwe concessiehouder van de A0-reclamedisplays in de gemeente Waddinxveen.

 

Met deze nieuwe concessie worden 50 A0-reclamedisplays toegevoegd aan het netwerk van Centercom.
 

Centercom Buitenreclame is met ruim 35.000 reclamevlakken, verspreid over heel Nederland, de grootste aanbieder van A0-re­clame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een interessante spreiding.

 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION