BUITENreclame

Cultuur, buitenreclame, adverteren op straat, straatborden, wegborden, A0, Driehoeksborden, reclame, goedkoop

Gepubliceerd op 8 juli 2016

Het is zomer! De dagen zijn langer en het is langer licht. Dat in combinatie met het lekkere weer zorgt ervoor dat veel mensen buiten te vinden zijn, op straat, aan het wandelen, op het terras. Men gaat weer dagjes weg, buitensporten, naar het strand, of een bootje varen. Hét moment dus voor uw bedrijf, product of dienst om goed zichtbaar te zijn voor uw doelgroep op straat.


Met het grootste A0-buitenreclamenetwerk van Nederland zorgt Centercom ervoor dat uw boodschap onder de aandacht wordt gebracht van miljoenen mensen. Kijk nu op A0booking.com voor een serie bij u in de regio en de bijbehorende kosten.
 

Wist u dat…
… 2,6 miljoen mensen dit jaar in Nederland op vakantie gaan? Dit zijn ruim 100.000 mensen meer dan vorig jaar. 

Bron: NBTC – NIPO 2016

 


 

 


 

 

Congres Podiumkunsten 2016

Cultuur, buitenreclame, congres, podium, kunsten, A0, Driehoeksborden

Gepubliceerd op 8 juli 2016

Ook dit jaar waren wij aanwezig op het Congres Podiumkunsten in Concertgebouw de Vereeniging in Nijmegen.  Met onze stand stonden Lara, Linda en Shannon, op de Paradeplaza van het Congres. We hebben interessante gesprekken gevoerd met bestaande en nieuwe relaties over de branche en wat Centercom Buitenreclame kan betekenen voor de podiumkunsten om goed zichtbaar te zijn en op te vallen bij een groot publiek. Kortom, twee zeer interessante dagen!


En..we hebben een winnaar! Veel bezoekers hebben meegedaan aan onze prijsvraag. Dit jaar hadden we een creatieve rebus, die opgelost moest worden en waarbij antwoord gegeven moest worden op de vraag die hierin verborgen zat.

De oplossing van de rebus is:
Hoeveel mensen bereik je met 2000 A0 vlakken?

Het juiste antwoord op deze vraag luidt: 6.224.838 mensen!

Degene die het dichtst bij dit aantal in de buurt zat en dus winnaar is van het diner voor twee is :
De heer B. Jacques van Afas Software. Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs en eet smakelijk!

  

 


 

 

Landelijk of lokaal, doelgericht of massaal

Bereik, a0, hoog

Gepubliceerd op 8 juli 2016

Alles is mogelijk bij Centercom. Landelijk adverteren of juist heel lokaal. Doelgericht of juist massaal! Met buitenreclame van Centercom kun je in bijna 90% van Nederland meer dan 50% bereik behalen. In 1 week bereik je in totaal 66% van alle Nederlanders tussen de 13 en 75 jaar. In de doelgroep 20-49 jaar is het bereik zelfs 70% van alle Nederlanders.

Dus wat jouw doelstelling of budget ook is, wij denken met je mee. Geen campagne of budget is ons te klein of te groot. Flexibel zijn is één van de voornaamste redenen dat wij nu zijn uitgegroeid tot marktleider in het A0-segment met ruim 36.000 vlakken verspreid over heel Nederland.

  

Bron: Buitenreclame Onderzoek (gemiddeld bereik per regio van het totale productaanbod van Centercom Buitenreclame)


 

 

The Free Shopping Experience

“FreeShopping,

Gepubliceerd op 5 Juli 2016

Wie wil dat niet beleven? 90 seconden gratis shoppen bij de Albert Heijn aan de Frederik Hendrikstraat in Amsterdam. Medewerkers van mediabureaus konden zich inschrijven voor ‘The Free Shopping Experience’ van Centercom. De opdracht was simpel: Het leukste en meest originele idee om binnen de tijd zoveel mogelijk te shoppen, wint!


Uit alle inzendingen zijn twee winnende teams gekozen: Lisanne, Dymfna & Samantha van mediabureau Starcom en Rob & Edwin van mediabureau UM. Dinsdag 5 juli stonden beide teams klaar in de betreffende AH-vestiging om de strijd aan te gaan! 1,5 minuut mochten zij op kosten van Centercom door de winkel racen. De dames van Starcom hadden een duidelijke missie: alles voor bij de borrel én voor het haar! Team UM had óók een categorie die de boventoon voerde: bier en wijn! De missies zijn zeer goed geslaagd; met overladen winkelwagens verlieten beide teams de supermarkt.

  


 

 

Krachtige aanwezigheid point of purchase

“Pringles,
Gepubliceerd op 26 Mei 2016

Pringles heeft verschillende typen media ingezet voor verschillende doeleinden. Jos Opsteen, Senior Brand Manager Pringles:” We willen aanwezig zijn in de hele path to purchase van de shopper. Door middel van TV, Video On Demand, Video On Line en Facebook voor het creëren van awareness tot aan de communicatie op de winkelvloer met onze Pringles cans, schapcommunicatie en in store displays. De Retailsigns en Floorboards van Centercom passen hier perfect tussen om de shopper te herinneren aan de ATL-communicatie en tot aankoop van onze producten aan te sporen.


De kracht van het Supermarkten netwerk van Centercom is een goed bereik binnen Retail en de aanwezigheid op het point of purchase, aldus Jos. De combinatie van Retailsigns en Floorboards zorgt voor een krachtige aanwezigheid van het merk Pringles in de winkel. Ook gemak is van belang, al het werk rondom het plaatsen van de vloerstickers wordt uit handen genomen. 

  
De laatste campagne die Pringles bij Centercom heeft ingezet is de internationale campagne You don’t just eat ‘em, you celebrate with ‘em. Deze campagne is voor Nederland specifiek doorvertaald naar Koningsdag met een oranje Pringles paprika can als de hero. Pringles Paprika, Wie Willem niet haakt op een vrolijke manier in op dit oranje feest. Dit wordt gecommuniceerd via Facebook en in winkels staan speciale Koningsdag displays. Via de Retailsigns en de Floorboards van Centercom willen we de verkoop van Pringles paprika als ideale oranje snack voor Koningsdag verhogen, aldus Jos Opsteen.


De eerste reacties zijn positief. Winkeliers en shoppers vinden het leuk dat een internationaal merk als Pringles inhaakt op een typisch Nederlands feest.


Jos geeft aan dat ze alweer volop bezig zijn met de zomercampagne van Pringles welke in juli van start zal gaan. Wie weet ook dan weer te zien in het netwerk van Centercom!

  


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION