Een jaar lang opvallen op straat voor Metropole Orkest!

BLOG Subsidiefonds

Gepubliceerd op 20 september 2016 

De derde dinsdag van september, dat betekent natuurlijk Prinsjesdag. Maar voor Centercom betekende dit ook de bekendmaking van de ‘winnaar’ van het Centercom Subsidie Fonds. Geheel in lijn met Prinsjesdag - compleet met hoeden en gouden koffer - arriveerde een delegatie van Centercom dinsdagochtend bij de winnaar van het Centercom Subsidie Fonds: Metropole Orkest.
 

Metropole Orkest was geheel verrast door de overval van Centercom. Onder het genot van een glas champagne namen zij de cheque in ontvangst voor een landelijke buitenreclamecampagne bij Centercom voor de duur van 1 jaar t.w.v. € 50.000,-. Zij kijken er erg naar uit om samen met ons hun campagne op straat uit te voeren.

Naast Metropole Orkest zijn er nog 4 partijen in de extra prijzen gevallen: Cinetree, Catharijneconvent, Graphic Design Festival Breda en Museum Speelklok mochten allemaal een cheque t.w.v € 2.500,- in ontvangst nemen. De cheque is te besteden als stopper in het buitenreclamenetwerk van Centercom.


Bekijk hier de uitreiking van het Centercom Subsidie Fonds


Centercom heeft het Centercom Subsidie Fonds is in het leven geroepen om de culturele sector een nog warmer hart toe te dragen. Met dit fonds worden gelden beschikbaar gesteld voor een landelijke buitenreclamecampagne voor de duur van 1 jaar t.w.v. € 50.000,- in het netwerk van Centercom Buitenreclame.

 


 

 

Centercom steekt Utrecht in een nieuw jasje

BLOG Utrecht

Gepubliceerd op 15 september 2016

Met man en macht wordt er door Centercom gewerkt om alle A0-reclamedisplays in de gemeente Utrecht deze week te vervangen door nieuwe displays. De A0-reclamedisplays zijn sterk verouderd en aan vervanging toe.
 

Alle ruim 500 kunststof A0-reclamedisplays worden momenteel vervangen door hoogwaardig straatmeubilair van aluminium. Het modulaire karakter van de nieuwe reclamedisplays zorgt er onder andere voor dat bij schade delen vervangen kunnen worden. Deze mooie nieuwe displays in de kleur antraciet zijn een verrijking van het straatbeeld in Utrecht.

Per 1 februari 2016 is Centercom de nieuwe concessiehouder van de A0-reclamedisplays in de gemeente Utrecht. Naast de ruim 500 dubbelzijdige A0-reclamedisplays biedt Centercom in de gemeente Utrecht 600 A0-Frames aan op stoplichtkasten, energiehuisjes en viaducten, waarop geadverteerd kan worden door zowel culturele als commerciële partijen.

 


 

 

Houd ogen en oren open voor team Centercom op de Uitmarkt 2016

Cultuur, buitenreclame, adverteren op straat, Uitmarkt, cultuur, A0, Driehoeksborden, reclame, snel

Gepubliceerd op 26 augustus 2016

Morgenochtend is het zover, dat staat team Centercom weer klaar om alle standhouders te trakteren op een drankje en wat lekkers vers van de bakker. Even een rustmomentje tijdens het opbouwen van de stand op de Uitmarkt 2016; dé landelijke opening van het culturele seizoen.


Het belooft een warme, mooie Uitmarkt te worden deze 39ste editie, dus houd je ogen en oren open voor team Centercom met het lekkers!
 

 

 


 

 

BUITENreclame

Cultuur, buitenreclame, adverteren op straat, straatborden, wegborden, A0, Driehoeksborden, reclame, goedkoop

Gepubliceerd op 8 juli 2016

Het is zomer! De dagen zijn langer en het is langer licht. Dat in combinatie met het lekkere weer zorgt ervoor dat veel mensen buiten te vinden zijn, op straat, aan het wandelen, op het terras. Men gaat weer dagjes weg, buitensporten, naar het strand, of een bootje varen. Hét moment dus voor uw bedrijf, product of dienst om goed zichtbaar te zijn voor uw doelgroep op straat.


Met het grootste A0-buitenreclamenetwerk van Nederland zorgt Centercom ervoor dat uw boodschap onder de aandacht wordt gebracht van miljoenen mensen. Kijk nu op A0booking.com voor een serie bij u in de regio en de bijbehorende kosten.
 

Wist u dat…
… 2,6 miljoen mensen dit jaar in Nederland op vakantie gaan? Dit zijn ruim 100.000 mensen meer dan vorig jaar. 

Bron: NBTC – NIPO 2016

 


 

 


 

 

Congres Podiumkunsten 2016

Cultuur, buitenreclame, congres, podium, kunsten, A0, Driehoeksborden

Gepubliceerd op 8 juli 2016

Ook dit jaar waren wij aanwezig op het Congres Podiumkunsten in Concertgebouw de Vereeniging in Nijmegen.  Met onze stand stonden Lara, Linda en Shannon, op de Paradeplaza van het Congres. We hebben interessante gesprekken gevoerd met bestaande en nieuwe relaties over de branche en wat Centercom Buitenreclame kan betekenen voor de podiumkunsten om goed zichtbaar te zijn en op te vallen bij een groot publiek. Kortom, twee zeer interessante dagen!


En..we hebben een winnaar! Veel bezoekers hebben meegedaan aan onze prijsvraag. Dit jaar hadden we een creatieve rebus, die opgelost moest worden en waarbij antwoord gegeven moest worden op de vraag die hierin verborgen zat.

De oplossing van de rebus is:
Hoeveel mensen bereik je met 2000 A0 vlakken?

Het juiste antwoord op deze vraag luidt: 6.224.838 mensen!

Degene die het dichtst bij dit aantal in de buurt zat en dus winnaar is van het diner voor twee is :
De heer B. Jacques van Afas Software. Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs en eet smakelijk!

  

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION