Premium A0-series in Amsterdam en Den Bosch

BLOG Premiumpakket

Gepubliceerd op 31 mei 2017 

In Amsterdam en Den Bosch zijn sinds een aantal weken nieuwe series A0-Frames beschikbaar: de Premium A0-Frames. De A0-Frames uit de Premium pakketten bevinden zich op toplocaties in de centra van de steden Amsterdam en Den Bosch, langs doorgaande wegen en in winkelgebieden.

 

De A0-Frames hangen stand-alone waardoor de campagnes in de frames echte blikvangers zijn voor het passerende publiek. De Premium A0-Frames zijn in beide steden beschikbaar voor zowel commerciële als culturele adverteerders. In Amsterdam zijn de Premium A0-Frames te vinden op populaire plekken binnen de ring van Amsterdam zoals de Negen Straatjes, de Jordaan, op het Museumplein en in Oud-Zuid. In Den Bosch zijn de frames onder andere te vinden in het stadscentrum nabij het Noordbrabants Museum en het stationsgebied.


Voor meer informatie  klik hier voor Amsterdam en hier voor Den Bosch

 

 


 

 

Centercom wint concessie Lansingerland!

BLOG Lansingerland

Gepubliceerd op 31 mei 2017 

In april van 2017 heeft Centercom Buitenreclame de aanbesteding van Lansingerland gewonnen. Hiermee voegt Centercom 80 2-Signs toe aan het huidige netwerk.


Omringende steden als Rotterdam, Capelle aan de IJssel, Den Haag, Rijswijk en Delft dragen met Lansingerland bij aan een goede spreiding van het netwerk in Zuid-Holland. Flexibiliteit staat bij Centercom hoog in het vaandel. Mede om die reden is Centercom doorgegroeid tot markleider in het A0-segment. De 80 2-Signs in Lansingerland zullen daarom ook worden aangeboden in kleine series van maximaal 10 locaties waardoor adverteerders met kleinere budgetten ook van ons medium gebruik kunnen maken. 

Naast de drie verschillende series, verspreid over heel Lansingerland, is het ook mogelijk losse series in te zetten in Berkel en Rodenrijs, Bleiswijk en Bergschenhoek.
 

 


 

 

Winnen jullie dit jaar het gouden koffertje?

BLOG Centercom Subsidiefonds 2017

Gepubliceerd op 17 mei 2017 

Om de culturele sector een nóg warmer hart toe te dragen organiseert Centercom in 2017 voor de tweede maal het Centercom Subsidie Fonds. Met het Centercom Subsidie Fonds worden gelden beschikbaar gesteld voor een landelijke buitenreclamecampagne voor de duur van 1 jaar t.w.v. € 50.000,-. Iedere culturele instelling kan aanspraak maken op dit fonds. Het Centercom Subsidiefonds wordt jaarlijks uitgereikt op Prinsjesdag, de derde dinsdag in september.


Om aanspraak te maken op het Centercom Subsidiefonds schrijf je een creatief outdoor communicatieplan voor jouw culturele instelling. Kijk hier voor de spelregels en voorwaarden.

 

 


 

 

Cultuurmarketing Awards 2017 – De Finalisten

BLOG Cultuurmarketing Awards 2017

Gepubliceerd op 10 mei 2017 


Tijdens de Cultuurmarketing Awards 2017 worden de awards voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. Centercom heeft deze editie het genoegen te participeren door onder andere haar naam te verbinden aan de Centercom Campagne Award. De award zal worden uitgereikt aan een creatieve, effectieve en/of inspirerende culturele communicatiecampagne.


Uit 31 inzendingen selecteerde de jury 5 genomineerden: Fries Museum (campagne tentoonstelling Alma-Tadema), Luxor Theater | Senf Theaterpartners | Kemna Theater (campagne theatervoorstelling ‘de Marathon’), Naturalis Biodiversity Center (campagne tentoonstelling T. rex), PS|theater (campagne theatervoorstelling ‘Wij van de fabriek’) en TAQA Theater de Vest (campagne ‘Vers van de Vest’).


Naast de Centercom Campagne Award reikt de Cultuurmarketing Awards 2017 nog twee andere prijzen uit: de Branddoctors Merk & Experience Award en de publieksprijs voor de beste marketingcase.

 

 


 

 

Free Shopping Experience, Part II

BLOG the free shopping

Gepubliceerd op 23 december 2016 


Na het success van de eerste Free Shopping Experience was het voor Centercom duidelijk, deel II kon niet uitblijven. Uit de vele inzendingen wonnen dit keer Mondelez Benelux onder de bezielende leiding van Brechje Noppen en Inge van Eekelen en Match My Brand met Wouter Steenhuisen, Catrien Scholten en Simone Schaap. Na het startschot gingen beide partijen de strijd aan om in 90 seconden de meeste boodschappen in de winkelwagen te krijgen. Match My Brand ging er uiteindelijk met een ruime voorsprong met de winst vandoor.

 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION