Centercom lanceert Supermarkten A0-pakket

BLOG Het Supermarkten A0-pakket

Gepubliceerd op 16 november 2017 


Naast het Retailsigns netwerk in de supermarkten biedt Centercom nu ook een A0-pakket waarmee de consument wordt beïnvloed op weg naar de supermarkt. De A0-vlakken uit het Supermarkten A0-pakket bevinden zich binnen een straal van 300 meter van een supermarkt. Zo bereikt u het hele verzorgingsgebied van de supermarkt. Dit pakket is hierdoor uitermate geschikt om aanbiedingen te communiceren of om producten onder de aandacht te brengen.


Met het Supermarkten A0-pakket bereikt u de actieve boodschapper. Binnen één week zijn ruim 6,2 miljoen mensen (47,6% van de doelgroep 13-75 jaar) op de hoogte van uw campagne. Deze mensen hebben uw campagne gemiddeld 5,3 keer gezien. Tarief Supermarkten A0-pakket Het Supermarkten A0-pakket bestaat uit 2.000 A0-vlakken verdeeld over 44 gemeentes en kost € 30.000,-* per week. Dit staat gelijk aan € 4,84 per 1.000 bereikte mensen in het verzorgingsgebied van de supermarkt.

*Het tarief is exclusief productiekosten en exclusief 21% BTW.  

 


 

 

Het Totale A0-Landschap

BLOG Het totale A0-landschap

Gepubliceerd op 19 oktober 2017 


Met de overname van 11 concessiesteden is het totale aanbod van concessiesteden van Centercom uitgegroeid tot maar liefst 87. Daarbij biedt Centercom in 69 steden ook A0-Frames aan. In “Het Totale A0-Landschap’ een overzicht van alle concessie-aanbieders.


Download hier 'Het Totale A0-Landschap'

 


 

 

Centercom Buitenreclame neemt noodlijdend Promobase over

BLOG Promobase

Gepubliceerd op 27 september 2017 


Centercom Buitenreclame neemt per direct het noodlijdende bedrijf Promobase over en breidt hiermee haar positie in de markt van A0-reclamedisplays verder uit.


De oude eigenaren van Promobase gaan zich toeleggen op hun drukkerij Unedo en het logistieke bedrijf Inekx en trekken zich terug uit de media-exploitatie.

Door per omgaande de exploitatie van de borden ter hand te nemen, garandeert Centercom dat alle geplande campagnes gewoon doorgang kunnen vinden in de betreffende gemeenten.

Met deze toevoeging groeit Centercom Buitenreclame naar een substantiële presence in the street in ruim 80 steden met meer dan 36.000 vlakken.

Centercom Buitenreclame is de grootste aanbieder van A0-reclame op Driehoeksborden, 2-Signs en Frames. De (maatwerk) pakketten van Centercom leveren een hoog bereik en een goede spreiding. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hans Moerkerk en/of Olivier Slot en/of Junin Boerma via 0800 - 024 24 10 

 

 


 

 

Winnaar Centercom Subsidiefonds 2017

BLOG Winnaar

Gepubliceerd op 19 september 2017 

De derde dinsdag van september, dat betekent natuurlijk Prinsjesdag. Maar voor Centercom betekent dit ook de bekendmaking van de ‘winnaar’ van het Centercom Subsidiefonds. Geheel in lijn met Prinsjesdag, compleet met hoeden en gouden koffer, arriveerde een delegatie van Centercom dinsdagmiddag bij de winnaar van het Centercom Subsidiefonds 2017.

En de winnaar is…

Museum Tot Zover met de campagne “Pluk de dag. Voordat je in een vaas eindigt”


Nederlands Uitvaart Museum Tot Zover uit Amsterdam heeft als campagneboodschap; ‘omarming van het leven’. Het idee is om middels stripfiguur ‘Kleine Hein” (de personificatie van de dood), even een moment van reflectie te bieden in het snelle stadsleven. De campagne is zeer toegankelijk, speels en creatief opgezet middels verschillende posters met teksten als:
-      Pluk de dag. Voordat je in een vaas eindigt
-      Meer cake en taart vóór de uitvaart
-      Het was een fijn mens. Nu zand erover

De boodschap is geschikt voor jong en oud, ingestoken met een sterk campagnebeeld en opvallende teksten, wat voor ons de reden is hen tot winnaar van onze prijs uit te roepen. Voor de duur van 1 jaar zal Museum Tot Zover met de campagne ’Pluk de dag’ te zien zijn in het buitenreclamenetwerk van Centercom. Van harte gefeliciteerd met het Centercom Subsidiefonds!

Naast de cheque van €50.000,- voor Museum Tot Zover zijn er ook vier cheques uitgereikt aan Stichting Rock 'n Roll Highschool live, MU Artspace, Panorama Mesdag en Liniebreed Ondernemen. Deze partijen mochten allemaal een cheque t.w.v €2.500,- in ontvangst nemen, dit bedrag kunnen ze inzetten voor een stopper-campagne bij Centercom. 

Centercom heeft het Centercom Subsidie Fonds is in het leven geroepen om de culturele sector een nog warmer hart toe te dragen. Met dit fonds worden gelden beschikbaar gesteld voor een landelijke buitenreclamecampagne voor de duur van 1jaar t.w.v. € 50.000,- in het netwerk van Centercom Buitenreclame.
 

 


 

 

Point-of-sale, dat is ‘Het Verschil’

BLOG Warsteiner

Gepubliceerd op 30 juni 2017 

Warsteiner zet met haar nieuwe merkcampagne ‘Het Verschil’ centraal. Na de opfrisbeurt van de huisstijl, verpakkingen en het logo eerder dit jaar ondergaat nu ook de positionering van Warsteiner een metamorfose. Naast de aftrap van de nieuwe merkcampagne met de tv commercial, heeft Warsteiner ook een uitgebreide out-of-home, print en online campagne ingezet om de merkbekendheid van Warsteiner te verbeteren en daarnaast het premium imago te onderstrepen.


Marcel Beekman, directeur Warsteiner Benelux, licht toe: ”In een tijd waarin de biermarkt overspoeld wordt door nieuwkomers is het voor ons van groot belang om opnieuw van onszelf te laten horen. Tijd om Nederland het verschil te laten ontdekken met Warsteiner.”

De campagne is de komende periode ook terug te vinden op de winkelvloer. Met een krachtig vormgegeven poster in de Retailsigns van het supermarktennetwerk van Centercom wordt verwezen naar de campagne.

“Juist in deze fase van de campagne dragen de Retailsigns bij aan de snelle herkenning na de start van de tv campagne en ondersteuning van de sales promotion”, aldus Michael Gottmer van De Media Maatschap (mediabureau Warsteiner). “De Retailsigns zijn ingezet om de aankoopstimulans op het meest relevante moment te generen.”
 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION