Wel of niet de nieuwsbrief ontvangen?

BLOG 01 AVG

Gepubliceerd op 22 mei 2018 

 

We houden onze contacten graag goed op de hoogte van de ontwikkelingen van Centercom en daarom willen wij graag aandacht voor het volgende. Vanaf 25 mei gaat de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht. Een nieuwe privacywetgeving die vanaf de genoemde datum voor de hele EU gaat gelden onder de naam GDPR. Omdat wij al onze contacten graag op de hoogte willen blijven houden vragen wij bij deze om uw wensen aan te geven.

 

Bijgesloten is een link waarbij huidige leden van de nieuwsbrief zich kunnen afmelden. Wie de nieuwsbrief wilt blijven ontvangen, wat wij natuurlijk hopen, hoeft verder niks te doen. Wie hiervoor kiest of wie niet op dit bericht reageert, geeft automatisch toestemming om na 25 mei in het klantenbestand van Centercom te blijven.

 

Contactengegevens uit ons klantenbestand worden uitsluitend intern gebruikt. Deze worden niet gedeeld met derden. Deze contacten ontvangen zo nu en dan een e-mail met informatie over acties, ontwikkelingen en nieuws over Centercom en haar Buitenreclame- en Supermarktennetwerk.

 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. als u geen e-mails meer wilt ontvangen van Centercom en This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.als u volledig uit het klantenbestand van Centercom verwijderd wilt worden.

 

 


 

 

 

Nieuw: Centercom ArtScreens!

BLOG 05 NIEUWE ARTSCREENS

Gepubliceerd op 22 mei 2018 


Naast onze SmartScreens versterken we, sinds een aantal weken, ook de culturele sector met ArtScreens. De schermen hangen op goed zichtbare plaatsen op verschillende (culturele) locaties en bieden de mogelijkheid om voor een laag tarief een campagne onder de aandacht te brengen bij verschillende doelgroepen. Door een presentatie van 10 uitingen van 20 seconde, bereikt één uiting de gemiddelde bezoeker tijdens een bezoek tussen de 18 tot 27 keer.


De helft van de loop besteden we aan creatieve hoogstandjes zoals grafisch werk, fotografie of andere (beeldende)- kunstwerken. De locaties waar de schermen hangen zorgen voor een klein deel voor eigen content en zo vormt de loop een mooie afwisselende presentatie. De ArtScreens maken gebruik van stilstaande digitale beelden zonder geluid, met enkele bewegende campagnes in de vorm van een GIF-bestand. Dit zorgt ervoor dat de schermen opvallen, maar de bezoeker niet tot last zijn. Ze dragen juist bij aan de bezoekersbeleving.

Door de kracht van herhaling en de hoge contactfrequentie zorgen de ArtScreens, naast een goede toevoeging aan de bezoekersbeleving, voor activiteit en gesprek onder de bezoekers. Dit is zowel voor de campagne als voor de locatie een voordeel.


 

 

Centercom start concessie in Groningen!

BLOG 04 CONCESSIE GRONINGEN

Gepubliceerd op 22 mei 2018 


In mei 2018 heeft Centercom Buitenreclame de aanbesteding van Groningen gewonnen. Hiermee voegen we, in het noorden van Nederland, 300 2-Signs toe aan het huidige netwerk.


Groningen wordt nu gevuld met 50 borden meer dan de vorige buitenreclame exploitant. Er worden volledig nieuwe borden gemonteerd rond verschillende lichtmasten. Daarnaast blijft Centercom de exploitatie van A0-Frames in Groningen voortzetten.


De nieuwe 2-Signs in Groningen worden verdeeld in series van 10, 20 en 30 displays. Elke serie van 10 stuks zijn specifiek beschikbaar in delen van de stad, zoals: Centrum, Beijum, Lewenborg, Zuid, Paddepoel, Selwerd en Vinkhuizen.


Na de verdeling van de nieuwe concessie over Groningen worden Ten Boer en Haren later toegevoegd aan dit netwerk.

 


 

 

 

Het Centercom Subsidiefonds 2018

BLOG 02 CENTERCOM SUBSIDIEFONDS

Gepubliceerd op 22 mei 2018 

 

Nederland zit boordevol cultuur en de promotie hiervan moedigen we bij Centercom met veel enthousiasme aan. Om de cultuursector hierin te ondersteunen organiseert Centercom alweer voor de derde keer het Centercom Subsidiefonds. Dit jaar met een AANGEPASTE OPDRACHT!

 

Het Centercom Subsidiefonds stelt een buitenreclamecampagne voor de duur van 1 jaar ter beschikking ter waarde van maar liefst € 50.000, -. Iedere culturele instelling kan aanspraak maken op dit fonds. De uitreiking vindt jaarlijks plaats op Prinsjesdag, de derde dinsdag in september.

 

Aanspraak maken op dit fantastische fonds? Schrijf voor jullie culturele instelling een creatief outdoor communicatieplan waarmee jullie ons gaan overtuigen. Het plan dient ingeleverd te worden voor 1 september 12:00 uur. Klik hier voor de (nieuwe) opdracht en de voorwaarden van Het Centercom Subsidiefonds.

 

 


 

 

 

Zalando presenteert spectacular campagne

BLOG 03 SPECTACULAR

Gepubliceerd op 22 mei 2018 

 

Campagnes kunnen bestaan uit verschillende kleuren, stijlen of smaken. Moeilijk om dit in 1 uiting samen te vatten. De Spectacular campagnes van Centercom bieden de mogelijkheid om met verschillende (aansluitende) uitingen volledig het straatbeeld domineren.

 

Zo werd onlangs door Zalando zo’n campagne ingezet. Voor hun campagne ‘Me. Unlimited.’ maakte zij een serie aan uitingen die hun visie ‘Mode kent geen grenzen’ moest versterken. Het gezicht van de campagne werd getekend door vier bekende rolmodellen met allemaal een eigen (kleding)stijl.

 

Met dit gezicht ging de campagne van start via out-of-home, tv-reclame en online advertenties. Een campagne via ons Buitenreclamenetwerk zorgt voor een mooie versterking in bereik.

 

Met deze uitgebreid ingezette campagne kondigde ze het nieuwe lente/zomer modeseizoen van 2018 aan. Zalando laat hiermee zien dat ze niet alleen in kleding uniek zijn en op willen vallen, maar ze dit ook doorzetten in hun promotie.

 

 


 

 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION